Ne nadarmo se říká, že peníze figurují až na prvním místě. Ve Formuli 1 hrají velkou roli a každý milion je moc dobře znát. Zvláště pak pro tým neustále balancující na hraně existence, pro nějž mohou prize money znamenat otázku samotné existence.
Manor až do Grand Prix Brazílie měl jistou naději, že uzavře letošní sezónu úspěšným umístěním, které mu poskytne kýžený finanční polštář. Zásluhu na tom měl Pascal Wehrlein, který přivezl týmu nečekaný bod za 10. místo v Grand Prix Rakouska. Jenže jeho největší soupeř Sauber na Interlagosu dokázal zásluhou Felipe Nasra změnit události. Manoru nepomohl ani fakt, že se Esteban Ocon dlouho pohyboval na bodovaných příčkách.
Závodní ředitel Manoru Dave Ryan sice tvrdí, že v týmu je bojovná nálada a ještě není nic definitivně ztraceno, ale zároveň připouští, že se s novou okolností bude "potřeba vypořádat". Podle jeho názoru nešlo o nic jiného, než že švýcarský tým dokázal odvést v Brazílii lepší práci.
"Takové je závodění. Takové věci se zkrátka stávají. Byli jsme s 10. místem hodně spokojení, ale Sauber dokázal zabojovat. Výkon Ericssona v závodě před Brazílií byl opravdu impozantní. Nemohli jsme přehlédnout, že byl opravdu dobrý.
"Rozdíl ve finanční odměně za desáté a jedenácté místo je značný. Bylo by hezké ji vyinkasovat, ale když nám nepřipadne, bude nutné se s tím smířit. Je to vlastně jednoduché. Není snadné to přiznat, ale veškerá pochvala patří Nasrovi, odjel vynikající závod.
Snažili jsme se, jak to jenom šlo, byli jsme blízko úspěchu, měli dva vozy na bodech poměrně dlouhou dobu a opravdu jsme zasáhli do závodu, což pro nás bylo dobré. Až do posledního restartu. Moc dobře jsme věděli, jaká je situace ohledně bodového zisku. Ačkoliv jsme se opravdu hodně snažili, nebyli jsme nakonec dostatečně rychlí," shrnul Ryan situaci ohledně posledního závodu.
"Stále ještě zbývá jeden závod. Ericsson málem bodoval v Mexiku, takže... bude to opravdu moc těžké. Nebudeme se ohlížet na počasí, nechceme se vzdát, dokud nepřejedeme v Abú Zabí cílovou čáru, stát se může cokoliv," hodnotí Ryan vyhlídky před posledním závodem s tím, že vyhlídky Manoru jsou mizivé, protože se nepředpokládá deštivý závod.
Na otázku, zda by pokles na 11. místo a tím omezený přísun financí měl nějaký vliv na složení jezdecké sestavy Ryan podotkl, že si nic takového nemyslí.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.