Další omezení práce v aerodynamickém tunelu podle technického ředitele Williamsu Pata Symondse týmům zabrání, aby v roce 2017 získaly velký náskok a následně dominovaly.
Týmy v současné době přesouvají své zdroje k příštím vozům. Ty, které to udělaly brzy, však podle Symondse nezískají tak velkou výhodu jako Brawn před svou vítěznou sezónou 2009.
"Nesmíte zapomínat na to, co se v posledních letech v aerodynamice změnilo - všechny týmy mohou v aerodynamickém tunelu uskutečnit jen 65 běhů za týden. Kdybyste se nyní vrátili k poslední velké změně v roce 2009, tak tehdy v tunelu mohli trávit tolik času, kolik jen chtěli. Některé týmy používaly dokonce 2 aerodynamické tunely - jak Toyota: dva tunely 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. A to už je něco, to už vede k rozdílům," říká Symonds.
"Když jsme se posunuli do roku 2014, mohli jsme v té době absolvovat v aerodynamickém tunelu jen 85 běhů. Nyní můžeme uskutečnit jen 65 běhů, proto dochází k obrovskému vyrovnání. Ano, stále si musíte svých 65 běhů dobře vybrat, musíte dělat ty správné věci, nemyslím si ale, že by to umožnilo v oblasti vývoje tak utéct, jako jsme to viděli před sedmi lety," pokračuje technický ředitel Williamsu.
I když změny v oblasti monopostů podle něj předjíždění neusnadní, dojde aspoň ke zlepšení jejich estetické stránky: "Líbí se mi to, jak auta budou vypadat a všechny ty věci. Myslím, že to z technického hlediska bude docela zajímavé, změny mám rád. Pokud jde o to, zda je sport potřebuje či nikoliv - nemyslím si, že by závodění měli nějak pomoci."
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.