V minulém závodě se radovali z vítězství a i v uličkách Monte Carla piloti Red Bullu předvedli v trénincích slušné výkony. Jak hodnotí přípravu na závod v Monaku?
Red Bull ve včerejších trénincích v Monaku zaujal svými výkony. U Ferrari hovoří o reálné hrozbě a i u Mercedesu bijí na poplach. Daniel Ricciardo si navíc vyzkoušel nový motor Renault a tréninky v Monaku hodnotí pozitivně.
"Motor trošku pomohl, ale máme pochopitelně i dobré auto, kterému tento okruh sedí, takže je to kombinace obojího. Uvidíme, jak to bude vypadat v kvalifikaci, jsme v dobré pozici, ale záleží, jak to bude na trati v sobotu vypadat. Ale cítím se ve voze jistě a to je tu velmi důležité," okomentoval včerejší den Australan. Pomáhá jim prý větší přítlak.
Postěžoval si, že je zklamán otevřením vrcholu zatáčky u bazénu, neboť třetí sektor měl vždy rád a dařilo se mu tam - nyní je podle jeho slov méně náročný. Věří, že Mercedes ještě ukáže svou sílu, avšak doufá, že se před ně dostane. "Byl bych překvapen, kdybychom si udrželi dnešní náskok, ale uvidíme. Pokud zůstane počasí, moc věcí nezměníme," dodal s tím, že cílem je pro ně vítězství.
Také jeho týmový kolega a vítěz posledního závodu (v Barceloně), Max Verstappen, si tréninky zatím pochvaluje. "Nebylo to špatné a myslím, že to byl dobrý start víkendu," uvedl. Trošku jej prý trápil provoz, avšak podle jeho slov Ricciardo zajel opravdu skvělé kolo. On se nyní bude snažit vůz ještě vylepšit. "Nejdůležitější je získat jistotu a držet se stranou od zdí," opakuje své cíle. Pocit měl však dobrý a postupně se i zlepšoval a nyní chce zapracovat na vyvážení vozu.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.