Daniil Kvjat věří, že by v sezóně 2016 na body svého bývalého týmového kolegu z Red Bullu Daniela Ricciarda opět porazil, pokud by nebyl přeřazen k Toro Rosso.
Ruský pilot byl poslán do B-týmu po Velké ceně Ruska, v té době na Ricciarda ztrácel 15 bodů. Loni skončil v šampionátu sedmý, o jedno místo a tři body před Australanem.
Nejprve hovoří o tom, jak loni postoupil k A-týmu: "Když jsem přišel k Red Bullu, tak to bylo za podmínek, kdy auto bylo horší než v předchozím roce. Je to jednoduché pro piloty v prvním roce, aby vypadali úžasně. Věřím, že podmínky tehdy nebyly příznivé, pak se ale neustále zlepšovaly.
V edruhé polovině sezóně to u Red Bullu bylo dobré, stabilní. Vyrovnal jsem se Danielovi a porážel ho, získal více bodů než on a letos by to bylo opět stejné. Veškeré ty věci o příliš brzkém přestupu jsou kecy," uvádí Kvjat, který byl šokován rozhodnutím šéfů poslat jej zpátky do Toro Rosso.
"Podával jsem výkony více než dostatečně dobré. Získal jsem pro ně první letošní pódium. Naše rychlost se neustále zlepšovala. Dostali ode mě to, co očekávali. To je vše, co opravdu můžu říct. Takže si myslím, že jsem udělal všechno správně, absolutně všechno správně," dodává ruský pilot s hořkostí v hlase.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.