Daniil Kvjat věří, že by v sezóně 2016 na body svého bývalého týmového kolegu z Red Bullu Daniela Ricciarda opět porazil, pokud by nebyl přeřazen k Toro Rosso.
Ruský pilot byl poslán do B-týmu po Velké ceně Ruska, v té době na Ricciarda ztrácel 15 bodů. Loni skončil v šampionátu sedmý, o jedno místo a tři body před Australanem.
Nejprve hovoří o tom, jak loni postoupil k A-týmu: "Když jsem přišel k Red Bullu, tak to bylo za podmínek, kdy auto bylo horší než v předchozím roce. Je to jednoduché pro piloty v prvním roce, aby vypadali úžasně. Věřím, že podmínky tehdy nebyly příznivé, pak se ale neustále zlepšovaly.
V edruhé polovině sezóně to u Red Bullu bylo dobré, stabilní. Vyrovnal jsem se Danielovi a porážel ho, získal více bodů než on a letos by to bylo opět stejné. Veškeré ty věci o příliš brzkém přestupu jsou kecy," uvádí Kvjat, který byl šokován rozhodnutím šéfů poslat jej zpátky do Toro Rosso.
"Podával jsem výkony více než dostatečně dobré. Získal jsem pro ně první letošní pódium. Naše rychlost se neustále zlepšovala. Dostali ode mě to, co očekávali. To je vše, co opravdu můžu říct. Takže si myslím, že jsem udělal všechno správně, absolutně všechno správně," dodává ruský pilot s hořkostí v hlase.
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.