Nula na kontě Stříbrných šípů a mírně vypjatá atmosféra v týmu (třebaže všichni tvrdí pravý opak) posiluje prohlášení soupeřů, že konečně chtějí s Mercedesem zatočit. A právě v Monte Carlu by k tomu mohla být dobrá příležitost.
Jenže nelze zapomínat, že Mercedes tu vyhrál poslední tři ročníky a ve všech případech dominoval Nico Rosberg, v současnosti vedoucí pilot průběžné kvalifikace. Je sice pravdou, že loni mu k tomu hodně napomohla chyba v týmové strategii, ale jsou v konečném důsledku jen podružné položky.
Vítězství Red Bullu v Barceloně považuje Toto Wolff jen jako důsledek selhání Mercedesu, proto chce vidět ze strany třícípé hvězdy ráznou odpověď právě v Monaku. "Je jasné, že se s Barcelonou těžko smiřujeme. Opouštěli jsme ji notně rozrušení a se ztracenou příležitostí - ale to je závodění. Piloti vědí, jak tým pracuje, že je odpovědný za to, aby jim poskytl co nejlepší vozy a oni z nich musí dostat také co nejvíce - a přivézt je po závodě v pořádku," vrací se ještě k Barceloně šéf Mercedesu.
"Jestliže jsme zklamali, musíme se omluvit a to samé platí i pro druhou stranu, to je normální kultura. I nezdary sdílíme společně, na tom se nic nemění. Nyní se chystáme do Monaka, a to bude zcela odlišná výzva. Naši konkurenti opět pokročili kupředu, takže vzájemné duely budou ještě ostřejší. Red Bull v Barceloně po strhujícím boji dospěl na vrchol, takže je zřejmé, že útok nepřijde jen z jedné strany. Nemůžeme si dovolit nechat míč spadnout na zem, musíme zůstat jednotní, silní a tento víkend soupeřům tvrdě vrátit jejich úder," slibuje Wolff.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.