Dohady o dodávkách motorů a s nimi spojená pravidla ještě projdou asi hodně těžkým obdobím. Jestliže se v minulosti diskutovalo o exkluzivních dodávkách Hondy pro McLaren a zda to je správné, nyní je jasné, že minimálně rok se na této věci nic nezmění.
Ačkoliv se v různých médiích objevovaly informace o některých možných spojeních, při nichž padlo jméno Red Bullu (čtěte zde), a šéf japonské automobilky Jusuke Hasegawa připustil, že Honda bude schopná dodávat motory i pro více stájí, zdá se, že zatím tato varianta není na pořadu dne.
Podle nových pravidel měli výrobci motorů informovat FIA dopisem, kterým týmům budou dodávat pohonné jednotky pro příští sezónu. Pokud by došlo k situaci, že by se nějaký tým na seznamech výrobců neobjevil, FIA by pak začala hledat řešení, aby se před dalším termínem, kterým je určen 1. červen, nestalo, že by kdokoli zůstal bezprizorní.
Honda sice naznačila, že s některými týmy vedla debaty o možných dodávkách, ale šlo pouze o formální rozhovory. Jusuke Hasegawa uvedl, že Honda není v současné době připravena dodávat vedle McLarenu motory ještě jinému týmu, ale do budoucna tuto eventualitu nevylučuje a bude takovému záměru otevřena.
V paddocku se rovněž tvrdí, že i kdyby Honda chtěla některému týmu motory dodávat, má McLaren právo veta, protože by podobné řešení nebylo v jeho zájmu. Ohledně odstatních dodavatelů už své rozhodnutí zveřejnily automobilky Mercedes a Renault. Prvně jmenovaný uvedl FIA, že bude zásobovat týmy Williams, Force India a Manor, Francouzi hodlají nadále spolupracovat s Red Bullem.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.