Kolem Maxe Verstappena se roztočil skutečný mediální kolotoč. Jeho postup do Red Bullu znamená další postupný krok v kariéře, který byl podle jeho samotného v plánu. Nadále už ale nebude mít za zády svého otce, tedy alespoň ne v pozici jeho manažera.
Těžko říci, zda to byl výborný výkon v kvalifikaci, každopádně Johannes Franciscus Verstappen, bývalý pilot F1 a otec nejmladšího pilota v F1 prohlásil, že ohledně dohledu nad svým synem se stahuje zpět, protože v týmu Red Bull se ocitl ve špičkovém prostředí, což je pro něj znamením, že by se měl stáhnout do pozadí a nechat syna, aby svou kariéru u Red Bullu řídil sám.
"Je mi dovoleno být v garáži týmu, v tom problém není, ale myslím, že v této fázi kariéry bude pro mě lepší učinit krok zpět. Max je nyní tam, kde má být, takže teď už je to jeho záležitost a ne jeho otce. Odvedl jsem svou práci a dovedl ho do špičkového týmu, což je skvělé. Také nemám zájem se objevovat na titulní stránce novin, stačí mi být vzadu. Teď už je to na Christianu Hornerovi a dr. Helmutu Markovi, aby Maxovi sdělili, co od něj chtějí, nikoli na mně," vysvětluje Jos Verstappen.
Čtyřiačtyřicetiletý absolvent 107 Grand Prix na vozech Arrows, Benetton, Footwork, Minardi, Simtek, Stewart a Tyrrell prohlásil, že se k tomuto kroku rozhodl zcela sám. Z jeho čtvrtého místa v kvalifikaci byl pochopitelně nadšen. "Není důležité, co si o tom myslím já, podstatné je, co k tomu řekne Max. Jsem tu teď jako otec. Jediné, co k tomu mohu říci, že mě skutečně potěšilo, čeho dnes Max dosáhl," dodává Jos Verstappen.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.