Kolem Maxe Verstappena se roztočil skutečný mediální kolotoč. Jeho postup do Red Bullu znamená další postupný krok v kariéře, který byl podle jeho samotného v plánu. Nadále už ale nebude mít za zády svého otce, tedy alespoň ne v pozici jeho manažera.
Těžko říci, zda to byl výborný výkon v kvalifikaci, každopádně Johannes Franciscus Verstappen, bývalý pilot F1 a otec nejmladšího pilota v F1 prohlásil, že ohledně dohledu nad svým synem se stahuje zpět, protože v týmu Red Bull se ocitl ve špičkovém prostředí, což je pro něj znamením, že by se měl stáhnout do pozadí a nechat syna, aby svou kariéru u Red Bullu řídil sám.
"Je mi dovoleno být v garáži týmu, v tom problém není, ale myslím, že v této fázi kariéry bude pro mě lepší učinit krok zpět. Max je nyní tam, kde má být, takže teď už je to jeho záležitost a ne jeho otce. Odvedl jsem svou práci a dovedl ho do špičkového týmu, což je skvělé. Také nemám zájem se objevovat na titulní stránce novin, stačí mi být vzadu. Teď už je to na Christianu Hornerovi a dr. Helmutu Markovi, aby Maxovi sdělili, co od něj chtějí, nikoli na mně," vysvětluje Jos Verstappen.
Čtyřiačtyřicetiletý absolvent 107 Grand Prix na vozech Arrows, Benetton, Footwork, Minardi, Simtek, Stewart a Tyrrell prohlásil, že se k tomuto kroku rozhodl zcela sám. Z jeho čtvrtého místa v kvalifikaci byl pochopitelně nadšen. "Není důležité, co si o tom myslím já, podstatné je, co k tomu řekne Max. Jsem tu teď jako otec. Jediné, co k tomu mohu říci, že mě skutečně potěšilo, čeho dnes Max dosáhl," dodává Jos Verstappen.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.