Kolem Maxe Verstappena se roztočil skutečný mediální kolotoč. Jeho postup do Red Bullu znamená další postupný krok v kariéře, který byl podle jeho samotného v plánu. Nadále už ale nebude mít za zády svého otce, tedy alespoň ne v pozici jeho manažera.
Těžko říci, zda to byl výborný výkon v kvalifikaci, každopádně Johannes Franciscus Verstappen, bývalý pilot F1 a otec nejmladšího pilota v F1 prohlásil, že ohledně dohledu nad svým synem se stahuje zpět, protože v týmu Red Bull se ocitl ve špičkovém prostředí, což je pro něj znamením, že by se měl stáhnout do pozadí a nechat syna, aby svou kariéru u Red Bullu řídil sám.
"Je mi dovoleno být v garáži týmu, v tom problém není, ale myslím, že v této fázi kariéry bude pro mě lepší učinit krok zpět. Max je nyní tam, kde má být, takže teď už je to jeho záležitost a ne jeho otce. Odvedl jsem svou práci a dovedl ho do špičkového týmu, což je skvělé. Také nemám zájem se objevovat na titulní stránce novin, stačí mi být vzadu. Teď už je to na Christianu Hornerovi a dr. Helmutu Markovi, aby Maxovi sdělili, co od něj chtějí, nikoli na mně," vysvětluje Jos Verstappen.
Čtyřiačtyřicetiletý absolvent 107 Grand Prix na vozech Arrows, Benetton, Footwork, Minardi, Simtek, Stewart a Tyrrell prohlásil, že se k tomuto kroku rozhodl zcela sám. Z jeho čtvrtého místa v kvalifikaci byl pochopitelně nadšen. "Není důležité, co si o tom myslím já, podstatné je, co k tomu řekne Max. Jsem tu teď jako otec. Jediné, co k tomu mohu říci, že mě skutečně potěšilo, čeho dnes Max dosáhl," dodává Jos Verstappen.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce