Kolem Maxe Verstappena se roztočil skutečný mediální kolotoč. Jeho postup do Red Bullu znamená další postupný krok v kariéře, který byl podle jeho samotného v plánu. Nadále už ale nebude mít za zády svého otce, tedy alespoň ne v pozici jeho manažera.
Těžko říci, zda to byl výborný výkon v kvalifikaci, každopádně Johannes Franciscus Verstappen, bývalý pilot F1 a otec nejmladšího pilota v F1 prohlásil, že ohledně dohledu nad svým synem se stahuje zpět, protože v týmu Red Bull se ocitl ve špičkovém prostředí, což je pro něj znamením, že by se měl stáhnout do pozadí a nechat syna, aby svou kariéru u Red Bullu řídil sám.
"Je mi dovoleno být v garáži týmu, v tom problém není, ale myslím, že v této fázi kariéry bude pro mě lepší učinit krok zpět. Max je nyní tam, kde má být, takže teď už je to jeho záležitost a ne jeho otce. Odvedl jsem svou práci a dovedl ho do špičkového týmu, což je skvělé. Také nemám zájem se objevovat na titulní stránce novin, stačí mi být vzadu. Teď už je to na Christianu Hornerovi a dr. Helmutu Markovi, aby Maxovi sdělili, co od něj chtějí, nikoli na mně," vysvětluje Jos Verstappen.
Čtyřiačtyřicetiletý absolvent 107 Grand Prix na vozech Arrows, Benetton, Footwork, Minardi, Simtek, Stewart a Tyrrell prohlásil, že se k tomuto kroku rozhodl zcela sám. Z jeho čtvrtého místa v kvalifikaci byl pochopitelně nadšen. "Není důležité, co si o tom myslím já, podstatné je, co k tomu řekne Max. Jsem tu teď jako otec. Jediné, co k tomu mohu říci, že mě skutečně potěšilo, čeho dnes Max dosáhl," dodává Jos Verstappen.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.