Vedly se debaty a dohady, zda a kdy zamíří Max Verstappen o úroveň výš, tedy do "áčka" Red Bullu. A pomalu ještě někteří tyto zprávy nestačili přečíst a zamýšlené se stává skutkem.
Byla to především kolize se Sebastianem Vettelem, která podtrhla stoličku Daniilu Kvjatovi. Sankce, kterou oznámil dr. Helmut Marko, vstupuje v platnost následující Grand Prix Španělska.
Osmnáctiletý pilot Toro Rosso Max Verstappen označil tuto okolnosti jako "úžasnou příležitost". Odletěl do sídla týmu Red Bull kvůli montáži závodní sedačky a aby absolvoval přípravné testy na simulátoru typu RB12. Krátce po oznámení výměny ze strany týmu reagoval Verstappen na svých oficiálních internetových stránkách: "Další krok v mé relativně krátké kariéře je úžasnou příležitostí. Chtěl bych poděkovat týmu Red Bull Racing a dr. Helmutu Markovi za projev důvěry. Budu mít možnost se toho hodně naučit v tak špičkovém týmu, jakým Red Bull je. Těším se také na spolupráci se zkušeným týmovým kolegou Danielem Ricciardem."
Přes veškeré nadšení Verstappen nezapomíná ani na tým, ze kterého vzešel a vyslovil díky Toro Rosso za veškerou pomoc během uplynulé doby. "Nelze všem lidem ze Scuderia Toro Rosso dostatečně poděkovat za jejich opravdu tvrdou práci. Všichni ve Faenze, především pak Franz Tost úžasným způsbem přispeli k tomu, že jsem se ve své kariéře dostal tak daleko. Byl to skvělý společně strávený čas. S Red Bullem se teď budu snažit co nejlépe připravit na první seznámení s RB12 Tag Heuer na barcelonském okruhu. Nemohu se toho okamžiku dočkat."
Franz Tost se vyslovil k návratu Daniila Kvjata do týmu Scuderia Toro Rosso: "Jsme více než rádi, že ho ve Faenze opět přivítáme a budeme se těšit na úspěšné pokračování sezóny za jeho přispění."
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.