Po Grand Prix Číny to mezi Vettelem a Kvjatem jiskřilo v zákulisí Grand Prix. V Rusku k ničemu takovému nemohlo dojít, protože Vettel byl už od prvního kola mimo hru, takže aspoň mohl přijmout omluvu od Kvjatova šéfa Hornera v depu.
Dalo se ale čekat, že incident v druhé zatáčce na okruhu v Soči bude mít dohru. Všechno vlastně začala komunikace Vettela z kokpitu havarovaného Ferrari, která měla zhruba stejný poměr zveřejněných a "vypípaných" výrazů. Maurizio Arrivabene (Ferrari) označil Kvjatovo chování na trati za "nepřijatelné", Horner hovořil o "podělaném" závodě, protože Vettel po Kvjatově nárazu trefil Ricciardův vůz.
Kvjat se přihlásil k odpovědnosti za první náraz. "Všechno je jasně vidět na videu. Na záznamu jsem zjistil, že Pérez měl defekt pneu, Vettel to viděl a zpomalil, ale tahle zatáčka se jezdí prakticky na plný plyn, takže takové náhlé zpomalení nečekáte. Už jsem řekl všechno nezbytné všem, kterým jsem měl co říci," vyjádřil se pro ruská média Kvjat.
"V týmu máme konstruktivní kritiku. Body nám nikdy nevrátí a křik nic nevyřeší. Své chyby jsem si vědom. S kým jsem mluvil po telefonu? Zavolal jsem Sebastianovi. A kdo o tom všem chce pořád mluvit, tak ať mluví. Vím, že jsem udělal chybu, poučím se z ní, protože jejím důsledkem je fakt, že tým nezískal žádné body, na které jsme měli. Mám za to, že je to všechno za námi, chybovat je prostě lidské," řekl ještě Kvjat.
Po jeho incidentu se okamžitě spustila lavina dohadů, zda tato zbytečná nehoda bude znamenat jeho konec v týmu Red Bull, kde by ho po této sezóně mohl nahradit talentovaný mladík Max Verstappen.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.