Po Grand Prix Číny to mezi Vettelem a Kvjatem jiskřilo v zákulisí Grand Prix. V Rusku k ničemu takovému nemohlo dojít, protože Vettel byl už od prvního kola mimo hru, takže aspoň mohl přijmout omluvu od Kvjatova šéfa Hornera v depu.
Dalo se ale čekat, že incident v druhé zatáčce na okruhu v Soči bude mít dohru. Všechno vlastně začala komunikace Vettela z kokpitu havarovaného Ferrari, která měla zhruba stejný poměr zveřejněných a "vypípaných" výrazů. Maurizio Arrivabene (Ferrari) označil Kvjatovo chování na trati za "nepřijatelné", Horner hovořil o "podělaném" závodě, protože Vettel po Kvjatově nárazu trefil Ricciardův vůz.
Kvjat se přihlásil k odpovědnosti za první náraz. "Všechno je jasně vidět na videu. Na záznamu jsem zjistil, že Pérez měl defekt pneu, Vettel to viděl a zpomalil, ale tahle zatáčka se jezdí prakticky na plný plyn, takže takové náhlé zpomalení nečekáte. Už jsem řekl všechno nezbytné všem, kterým jsem měl co říci," vyjádřil se pro ruská média Kvjat.
"V týmu máme konstruktivní kritiku. Body nám nikdy nevrátí a křik nic nevyřeší. Své chyby jsem si vědom. S kým jsem mluvil po telefonu? Zavolal jsem Sebastianovi. A kdo o tom všem chce pořád mluvit, tak ať mluví. Vím, že jsem udělal chybu, poučím se z ní, protože jejím důsledkem je fakt, že tým nezískal žádné body, na které jsme měli. Mám za to, že je to všechno za námi, chybovat je prostě lidské," řekl ještě Kvjat.
Po jeho incidentu se okamžitě spustila lavina dohadů, zda tato zbytečná nehoda bude znamenat jeho konec v týmu Red Bull, kde by ho po této sezóně mohl nahradit talentovaný mladík Max Verstappen.
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.