Patriarcha F1 se nechal slyšet, že rozhodně není příznivcem řešení ochrany kokpitu v podání Red Bullu - tým vyzkoušel aeroscreen v pátečním prvním volném tréninku na voze Daniela Ricciarda.
Jak už bylo uvedeno, FIA a týmy F1 nyní mají dva měsíce na další zkoušky a posouzení ochrany kokpitu, ať jde o Aeroscreen nebo Halo koncept, rozhodnutí o jejich případném zavedení v příští sezóně padne do 1. července 2016.
Když byl Bernie Ecclestone tázán serverem motorsport.com ohledně zavedení ochrany kokpitu v podání varianty Red Bull, pětaosmdesátiletý boss F1 odpověděl. "Bude to dobré. Chystáme nyní mnohem větší počet zastávky v boxech, protože bude nutné vyčistit hledí a další části."
Na přímou otázku, které řešení se mu líbí více, Ecclestone reagoval zcela upřímně: "Abych pravdu řekl, nijak zvlášť nejsem nadšený ani z jednoho." Dodal, že ohledně ochrany kokpitu by motoristický sport nemusel dělat vůbec nic.
"Zkouší se simulace nárazu do statického objektu, na který »vystřelíte« pneumatiku, přitom v závodě, když se nějaké kolo utrhne, budou oba vozy v pohybu. Tak jak můžete udělat zkoušku, když auto stojí. Bude to reálný odraz situace, co se s kolem vlastně stane? Pokud na něco narazí, tak se odrazí tak jako tak, takže nevím," podotkl Ecclesone.
V reakci na nedávné prohlášení Lewise Hamiltona, že nebezpečí je součástí sportu Ecclestone dodal: "V jeho případě netuším, zda by by peníze činily nějaký rozdíl. Pokud budeme chtít, můžeme udělat sport mnohem nebezpečnější."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.