Patriarcha F1 se nechal slyšet, že rozhodně není příznivcem řešení ochrany kokpitu v podání Red Bullu - tým vyzkoušel aeroscreen v pátečním prvním volném tréninku na voze Daniela Ricciarda.
Jak už bylo uvedeno, FIA a týmy F1 nyní mají dva měsíce na další zkoušky a posouzení ochrany kokpitu, ať jde o Aeroscreen nebo Halo koncept, rozhodnutí o jejich případném zavedení v příští sezóně padne do 1. července 2016.
Když byl Bernie Ecclestone tázán serverem motorsport.com ohledně zavedení ochrany kokpitu v podání varianty Red Bull, pětaosmdesátiletý boss F1 odpověděl. "Bude to dobré. Chystáme nyní mnohem větší počet zastávky v boxech, protože bude nutné vyčistit hledí a další části."
Na přímou otázku, které řešení se mu líbí více, Ecclestone reagoval zcela upřímně: "Abych pravdu řekl, nijak zvlášť nejsem nadšený ani z jednoho." Dodal, že ohledně ochrany kokpitu by motoristický sport nemusel dělat vůbec nic.
"Zkouší se simulace nárazu do statického objektu, na který »vystřelíte« pneumatiku, přitom v závodě, když se nějaké kolo utrhne, budou oba vozy v pohybu. Tak jak můžete udělat zkoušku, když auto stojí. Bude to reálný odraz situace, co se s kolem vlastně stane? Pokud na něco narazí, tak se odrazí tak jako tak, takže nevím," podotkl Ecclesone.
V reakci na nedávné prohlášení Lewise Hamiltona, že nebezpečí je součástí sportu Ecclestone dodal: "V jeho případě netuším, zda by by peníze činily nějaký rozdíl. Pokud budeme chtít, můžeme udělat sport mnohem nebezpečnější."
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.
Zatímco hollywoodská premiéra filmu F1 lákala jezdce do New Yorku, Max Verstappen zvolil jinou cestu. Místo červeného koberce zamířil do Evropy.
V New Yorku se v pondělí večer uskutečnila slavnostní premiéra dlouho očekávaného filmu F1: The Movie. Na červený koberec dorazily desítky jezdců a osobností ze světa motorsportu – až na jednu výjimku. Trojnásobný šampion Max Verstappen se premiéry záměrně nezúčastnil. Místo světel reflektorů si zvolil klidné chvíle s novorozenou dcerou Lily.
Christian Horner vyjádřil spokojenost s bezchybným výkonem Maxe Verstappena během Velké ceny Kanady v Montrealu. Nizozemský jezdec z druhé pozice na startu dokázal vytěžit maximální možný výsledek a dojel těsně za vítězným Georgem Russellem, přestože se mu nepodařilo výrazněji zaútočit na vedení.
Nico Rosberg varoval, že nehoda Landa Norrise v Kanadě by mohla mít výrazný dopad na jeho psychiku. Podle bývalého šampiona F1 takové incidenty často ovlivňují sebevědomí i těch nejlepších jezdců.
Charles Leclerc po náročné Velké ceně Kanady přiznal, že jeho výkon nebyl ideální a kritizoval strategii Ferrari, která ho podle něj stála lepší výsledek. Zdůraznil ale, že necítí potřebu někomu něco dokazovat a raději se soustředí na další závody
Max Verstappen dojel v Kanadě druhý těsně za Georgem Russellem, přičemž závěr závodu přinesl napínavý a férový souboj. Oba piloti předvedli odvahu i vzájemný respekt, který dodal bitvě na dramatičnosti i lidském rozměru.
FIA zahájila šetření souboje mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim během závěru Velké ceny Kanady. Incident výrazně ovlivnil průběh závodu a může mít dopad na týmovou strategii McLarenu.
George Russell si udržel vítězství v Kanadě poté, co komisaři zamítli protest Red Bullu. Rozhodnutí potvrdilo čistotu jeho závodu a nezměnilo pořadí.
Během Velké ceny Kanady se střetli jezdci McLarenu Lando Norris a Oscar Piastri, což výrazně ovlivnilo průběh závodu. Incident vyvolal pozornost fanoušků i odborníků a otevřel debatu o týmové strategii a agresivitě.