Brazilský pilot by jako jeden z mála mohl říci, že ohledně otázky ochrany kokpitu může mluvit o přímém zážitku. V tréninku na Grand Prix Maďarska 2009 ho zasáhl uvolněný díl Brawnu Rubense Barrichella a Felipe Massa byl zasažen do oblasti hlavy.
Pětatřicetiletý pilot si je tak asi nejlépe vědom nebezpečí, kterému čelí piloti monopostů. V rostoucí bitvě dohadů, které řešení je lepší, se Massa kloní na stranu konceptu, který představil Mercedes. Svůj názor potvrdil poté, co Red Bull a Daniel Ricciardo v Soči vyzkoušel svou verzi, pro níž se po předchozím canopy (baldachýn) začalo užívat termínu aeroscreen.
"Varianta Red Bullu mi nepřijde hezká, abych byl upřímný, Halo koncept, který představilo Ferrari v Barceloně mi přišel lepší. Ale mně jde v první řadě o bezpečnost pilota, takže je důležité najít správné řešení," vyjádřil se Massa na otázku ohledně poslední varianty ochrany kokpitu v podání rakouské stáje.
Massa se rovněž vyjádřil ke svým problémům v prvním tréninku, kdy musel v boxech čekat 70 minut, než se podařilo vvyřešit potíže s převodovkou. Po dopoledních 14. kolech mu patřilo páté místo, odpoledne už byl pilnější (38 kol), ale klesl na konec první desítky.
"Problém, který jsem měl v dopoledním tréninku, jsme vyřešili, co bylo potřeba změnit se udělalo a auto potom fungovalo perfektně. Myslím, že to byl dobrý den. Auto je ve srovnání s Red Bullem konkurenceschopné ať na krátkých či dlouhých úsecích. Je třeba udělat analýzu ve srovnání s Mercedesem a Ferrari, ve srovnání s jinými okruhy by Soči mohlo být pro nás výhodnější," dodal Massa.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.