Všichni, kteří se zajímají o F1 mohou porovnávat. Při španělských testech se na Ferrari představil v akci Halo koncept, v prvním tréninku na Grand Prix Ruska zase "baldachýn" připravený Red Bullem. A pozvolna se rozhořívá bitva o to které řešení.
Lewis Hamilton se nechal slyšet, že varianta rakouské stáje, nazývaná též "vrchlík padáku" (ale lepší by určitě byl ochranný štít), se mu nelíbí a působí na něj nedotaženě, polovičatě. Ovšem je otázkou, zda tu neplatí ono "koho chleba jíš, toho píseň zpívej", neboť Halo koncept představil právě Mercedes (Hamiltonovo vyjádření čtěte zde).
Jiného názoru je pilot stáje Force India Nico Hülkenberg. Když byl v Barceloně testován Halo koncept, osmadvacetiletý pilot otevřeně přiznal, že si není jist nutností ochrany kokpitu. S postupem času svůj názor poopravil a nutnost tohoto řešení potvrdil, i když to řekl ještě před prvním volným tréninkem v Soči.
"Podle vizualizací na internetu vypadá »baldachýn« lépe, dle mého vkusu je přitažlivější. Myslím, že pokud se ochrana kokpitu stane nevyhnutelnou, pak bych preferoval verzi Red Bullu," vyjádřil svůj názor Hülkenberg. Je si však vědom skutečnosti, že stále nejsou dořešeny některé otázky týkající se fyzických vlastností, ale věří, že se všechno vyřeší v rámci dalšího testování.
"Je tu dost věcí, kterým bude nutné se věnovat - myslím, že déšť díky rychlosti nebude problém. Hledí si můžeme otřít sami, ale u »baldachýnu« to samozřejmě nepůjde. Při zastávce v boxech jej může někdo otřít, ale to se prostě musí ještě prověřit," dodává Hülkenberg.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.