Sebastian Vettel nelituje svých kritických slov, které po závodě v Číně směřoval na Daniila Kvjata. Nyní to však označuje za závodní incident.
V prvním kole závodě v Číně Sebastian Vettel kolidoval se svým týmovým kolegou Kimim Räikkönenem. Ale viníka našel v ruském pilotovi Red Bullu, Daniilu Kjvatovi. Jeho jízdu označil za šílenou, ačkoliv většina odborníků s jeho slovy nesouhlasila. I Kjvat naznal, že to bylo neopodstatněné.
Němec však svých slov nelituje. "Abych byl upřímný, divím se, že se to po dvou týdnech stále probírá. Co mělo být řečeno, tak bylo řečeno. Následně jsem s ním hovořil hned při první příležitosti. Nevěděl jsem, že tam byly kamery, ale to nic nemění, řekl bych to samé znovu. Proč bych měl sedět a říkat si, že jsem měl být potichu? Neřekl jsem nic špatného. Je však jasné, že vámi lomcují emoce, ale to je to, co chceme," uvedl dnes v paddocku.
Stále prý spolu vycházejí dobře a Čína na tom nic nezmění, protože to byl konec konců závodní incident. "On se z toho dostal a získal dobrý výsledek, neměl s autem problém. Pro Kimiho a mě to bylo o něco horší, ale to se stává," komentuje situaci Vettel.
Okomentoval také reakci prezidenta Ferrari, Sergia Marchionneho, který byl přímo v Číně. "Prý jsem mu způsobil infarkt, ale potom jsme to dokázali dobře napravit. Kolize dvou aut stejných barev je špatná a měli jsme štěstí, že jsme mohli pokračovat a příliš neztratili. Ale opět to byl závod, kde jsem neukázali naši plnou sílu," dodal.
S tím souhlasí i Räikkönen. "V prvních závodech jsme se trápili, ale alespoň jsme získali body. Cílem je se zlepšit a víme, kde na tom musíme zapracovat. To, co se stalo v Číně není ideální, ale je to součást závodění a už je to minulostí, navíc jsme dokázali získat body a nebyla to katastrofa" domnívá se Fin.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.