Trojnásobný mistr světa a pilot stáje Mercedes je stále v centru dění, každý jeho krok je sledován, hodnoceno jeho chování a přínos pro F1. Sám Hamilton však má svérázný názor vlastní jeho povaze.
Jeho sebevědomé vystupování se nemusí každému líbit, zrovna tak životní styl, který rád a často dává na odiv. On sám nyní tvrdí, že necítí žádnou zvláštní odpovědnost vůči Formuli 1. Dle jeho vyjádření přinesl tomuto sportu "krev, pot a slzy", aby ho udělal populárnější.
"Formuli 1 jsem vlastně propagoval mnohem více než jakýkoli pilot přede mnou. Jsem na mnoha akcích, kde se mluví o F1 víc než kdykoli předtím, pravděpodobně více než o všech pilotech dohromady, takže nemám pocit, že bych vůči F1 měl mít větší zodpovědnost. Mám pár úžasných fanoušků a věnuji jim tolik času, abych je dostatečně motivoval, takže nevím, co víc bych měl ještě dělat. Působím v F1 deset let, tenhle sport miluji, dal jsem mu svou krev, svůj pot a své slzy. Ne, opravdu nemám pocit, že bych Formuli 1 něco dlužil," uvedl Hamilton v rozhovoru pro agenturu CNN.
Do pravidel mluvit nemusíJedenatřicetiletý Brit připouští, že Formule 1 je řízena jejími vlastníky a nemá pocit, že by piloti měli mít významnější slovo ohledně pravidel. Na otázku, jak velké je v F1 slovo pilotů, odpověděl: "Řekl bych, že malé. Velmi, velmi malé."
Hamilton dále svou myšlenku rozvinul: "Koneckonců, sport, obchod... to jsou peníze a moc. Chtěli bychom také něco, ale v konečném důsledku ti lidé, kteří sedí na židli s drahým perem, platí šeky, vydělávají peníze jsou oprávněni učinit rozhodnutí. Nemyslím, že by to byla chyba. Neříkám, že jsem špatný. Je to korporátní podnik a peníze jsou hlavní silou a vládnou, takže lidé, kteří tento sport vlastní, o něm také rozhodují."
Na otázku, zda by chtěl mít on sám větší podíl na přípravě předpisů pro F1 Lewis Hamilton následovně: "Ve skutečnosti ne. Není v tom žádný rozdíl."
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.