Šéfka Sauberu Moniša Kaltenbornová naštvaně popírá, že by měl švýcarský tým kvůli nedostatku financí vynechat některý z nadcházejících závodů. Někteří lidé by podle ní měli mozek zaměstnávat inteligentnějšími věcmi, než vytvářením spekulací.
Sauber měl v dubnu opět zpoždění s výplatami a Kaltenbornová scházela v Bahrajnu, protože měla důležité schůzky v Evropě. To rozvířilo další spekulace o budoucnosti švýcarského týmu - některá média psala dokonce o tom, že v Číně nenastoupí.
"Zdá se, že to nabralo vzestupný trend, protože jsem nebyla v Bahrajnu. Na tom ale nic nebylo. Měla jsem několik schůzek a vy se dostáváte do bodu, kdy víte, že tam budete kvůli jednomu dni a přijdete o pondělí. To je vše, co za tím stojí," vysvětluje Kaltenbornová pro motorsport.com.
"Zdá se, že někteří lidé mají koníček vytvářet příběhy z ničeho. Nafukovat to tedy jen kvůli tomu, že jsem tam nebyla, je vlastně dost směšné. Někdo kvůli tomu položí otázku a pak už to lítá jako nic. Lidé by opravdu měli své mozky zaměstnávat něčím inteligentnějším, než jen vymýšlením věcí pouze kvůli tomu, že nejsem na závodě. Nevěděla jsem, že jsem pro lidi tak důležitá," zlobí se šéfka Sauberu.
Poté potvrzuje, že vede rozhovory s potenciálními investory již od dob rozchodu s BMW: "Jednáme s partnerem, nebo s lidmi, o partnerství. Existuje mnoho možností, a tím se zabýváme. Pokud jste týmem jako my, vždy hledáte silného partnera. Nejsme vlastněni automobilkou ani vekou společností, které vždy existují. Když se vrátíte zpět, tak od doby, kdy odešlo BMW, jsme vždy byli otevřeni vůči silnému partnerovi, protože to vám pomůže dostat se výše. Nic se nezměnilo."
Kaltenbornová ale odmítla spekulace o tom, že by potenciální investor měl pocházet ze Středního východu: "Nevím, odkud to pochází. Jde o obvyklý tip. Lidé vědí, že když nepochází z určitých zemí, pak to zřejmě bude odtamtud. Opět - to vše jsou spekulace. Já tyto věci nehodlám komentovat - musíte se zeptat těch lidí, u kterých ty pověsti začínají, ne mě."
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.