Šéfka Sauberu Moniša Kaltenbornová naštvaně popírá, že by měl švýcarský tým kvůli nedostatku financí vynechat některý z nadcházejících závodů. Někteří lidé by podle ní měli mozek zaměstnávat inteligentnějšími věcmi, než vytvářením spekulací.
Sauber měl v dubnu opět zpoždění s výplatami a Kaltenbornová scházela v Bahrajnu, protože měla důležité schůzky v Evropě. To rozvířilo další spekulace o budoucnosti švýcarského týmu - některá média psala dokonce o tom, že v Číně nenastoupí.
"Zdá se, že to nabralo vzestupný trend, protože jsem nebyla v Bahrajnu. Na tom ale nic nebylo. Měla jsem několik schůzek a vy se dostáváte do bodu, kdy víte, že tam budete kvůli jednomu dni a přijdete o pondělí. To je vše, co za tím stojí," vysvětluje Kaltenbornová pro motorsport.com.
"Zdá se, že někteří lidé mají koníček vytvářet příběhy z ničeho. Nafukovat to tedy jen kvůli tomu, že jsem tam nebyla, je vlastně dost směšné. Někdo kvůli tomu položí otázku a pak už to lítá jako nic. Lidé by opravdu měli své mozky zaměstnávat něčím inteligentnějším, než jen vymýšlením věcí pouze kvůli tomu, že nejsem na závodě. Nevěděla jsem, že jsem pro lidi tak důležitá," zlobí se šéfka Sauberu.
Poté potvrzuje, že vede rozhovory s potenciálními investory již od dob rozchodu s BMW: "Jednáme s partnerem, nebo s lidmi, o partnerství. Existuje mnoho možností, a tím se zabýváme. Pokud jste týmem jako my, vždy hledáte silného partnera. Nejsme vlastněni automobilkou ani vekou společností, které vždy existují. Když se vrátíte zpět, tak od doby, kdy odešlo BMW, jsme vždy byli otevřeni vůči silnému partnerovi, protože to vám pomůže dostat se výše. Nic se nezměnilo."
Kaltenbornová ale odmítla spekulace o tom, že by potenciální investor měl pocházet ze Středního východu: "Nevím, odkud to pochází. Jde o obvyklý tip. Lidé vědí, že když nepochází z určitých zemí, pak to zřejmě bude odtamtud. Opět - to vše jsou spekulace. Já tyto věci nehodlám komentovat - musíte se zeptat těch lidí, u kterých ty pověsti začínají, ne mě."
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.