Sebastian Vettel před kamerami v zákulisí před výstupem na pódium tvrdě opřel do Kvjata, který podle něj do první zatáčky vletěl "sebevražedně," "jako torpédo." Po shlédnutí videa a uplynutí času emoce opadly a pilot Ferrari hodnotí incident odlišně.
Nyní při zpětném ohlédnutí říká, že si mohl udělat lepší obrázek o kolizi v první zatáčce po startu: "To, co se stalo během prvního kola, nakonec byl závodní incident. Kimi zablokoval kola v první zatáčce. Já jsem se snažil jej vnitřkem předjet. Daniil byl za mnou. Lépe odstartoval a chystal se od počátku ke stejnému manévru."
"Já jsem byl odhodlaný předjet Kimiho, Daniil byl odhodlaný předjet mě. Kimi se vracel zleva, Kvjat se blížil zprava a já jsem reagoval na něj. Z mé strany jsem opravdu nevěděl, kam mám jet, byl jsem jako sendvič mezi Kimim a Daniilem," přibližuje Vettel svůj revidovaný pohled na věc.
"Snažil jsem se z toho stáhnout, uvolnil jsem plyn a sešlápl brzdy, ale nebyla šance, takže došlo ke kontaktu s Kimim. Samozřejmě je mi hrozně líto, co se přihodilo. Dotknout se vozu se stejnými barvami není pořádku," je si vědom pilot Ferrari, který se možná silnými slovy před kamerami původně snažil zastřít svou chybu před prezidentem Ferrari Sergiem Marchionnem, jenž se osobně přiletěl podívat na závod do Číny.
Kvjat mezitím uvedl, že jeho manévr měl smysl a že v budoucnu v takových pokusech o předjetí bude pokračovat: "Byl to logický manévr - vidíte mezeru, tak do ní jdete. Pokud by neměl auto na vnějšku, bylo by to OK. Mám jen dvě oči, takže jsem Kimiho nemohl vidět. Byla to jeho [Vettelova] věc, aby se s tím vypořádal."
"Když jsou emoce vypjaté, tak o tom hovoříte - ale v našem případě musíme riskovat, pokud se chceme dostat na pódium. Pro mě to byl klíčový manévr a vyplatil se. Můžete o tom hovořit hodiny, ale jsem na pódiu. Kdybych do toho nešel, kdo ví, kdo by tam byl. Budu i nadále takto riskovat a všichni by to měli očekávat," varuje pilot Red Bullu.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.