Pokud se příští týden povede statická zkouška, může se v rámci Grand Prix Ruska, která se jede za dva týdny po aktuálně probíhajícím čínském závodním víkendu, vyzkoušet svou verzi "halo konceptu".
Co k tomu tým se sídlem v Milton Keynes vede? Především dojem, že řešení, které nabízejí Mercedes a Ferrari, není tím nejlepším řešením. Podle vizualizací předložených Red Bullem se v jeho případě jedná spíš o čelní štít s prstencem, který obepíná kokpit mírně nad úrovní hlavy pilota. Jinak je prostor pro pilota otevřený
Christian Horner v den kvalifikace potvrdil, že předpokládali zkoušku ještě v tomto měsíci, a nyní je reálné, že skutečně proběhne statický test v průběhu příštího týdne. "Chceme se tím opravdu zabývat - statickou zkoušku provedeme příští týden tím způsobem, že na zařízení chránící kokpit budeme vrhat kola F1, abychom věděli, čemu dokáže odolat. Pokud dopadne všechno uspokojivě, můžeme na jednom voze udělat i krátký test v Soči. Myslím, že naše řešení, nazvěme jej »vrchlíkem«, nabízí o něco lepší ochranu, protože má čelní sklo. Je to rozhodně elegantnější řešení, rovněž viditelnost je lepší. Rozhodně lepší, než ten bumerang, který Halo koncept představuje," tvrdí Horner.
FIA usiluje o zavedení ochrany kokpitu už od sezóny 2017, v tuto chvíli se činovníci domnívají, že varianta nabízená Ferrari a Mercedesem je nejlepší cestou kupředu. Rozhodně se ale nebrání experimentu a zkoušce návrhu Red Bullu, pokud se během testů prokáže z hlediska bezpečnosti dostatečná účinnost.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.