Pokud se příští týden povede statická zkouška, může se v rámci Grand Prix Ruska, která se jede za dva týdny po aktuálně probíhajícím čínském závodním víkendu, vyzkoušet svou verzi "halo konceptu".
Co k tomu tým se sídlem v Milton Keynes vede? Především dojem, že řešení, které nabízejí Mercedes a Ferrari, není tím nejlepším řešením. Podle vizualizací předložených Red Bullem se v jeho případě jedná spíš o čelní štít s prstencem, který obepíná kokpit mírně nad úrovní hlavy pilota. Jinak je prostor pro pilota otevřený
Christian Horner v den kvalifikace potvrdil, že předpokládali zkoušku ještě v tomto měsíci, a nyní je reálné, že skutečně proběhne statický test v průběhu příštího týdne. "Chceme se tím opravdu zabývat - statickou zkoušku provedeme příští týden tím způsobem, že na zařízení chránící kokpit budeme vrhat kola F1, abychom věděli, čemu dokáže odolat. Pokud dopadne všechno uspokojivě, můžeme na jednom voze udělat i krátký test v Soči. Myslím, že naše řešení, nazvěme jej »vrchlíkem«, nabízí o něco lepší ochranu, protože má čelní sklo. Je to rozhodně elegantnější řešení, rovněž viditelnost je lepší. Rozhodně lepší, než ten bumerang, který Halo koncept představuje," tvrdí Horner.
FIA usiluje o zavedení ochrany kokpitu už od sezóny 2017, v tuto chvíli se činovníci domnívají, že varianta nabízená Ferrari a Mercedesem je nejlepší cestou kupředu. Rozhodně se ale nebrání experimentu a zkoušce návrhu Red Bullu, pokud se během testů prokáže z hlediska bezpečnosti dostatečná účinnost.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.
Zatímco hollywoodská premiéra filmu F1 lákala jezdce do New Yorku, Max Verstappen zvolil jinou cestu. Místo červeného koberce zamířil do Evropy.
V New Yorku se v pondělí večer uskutečnila slavnostní premiéra dlouho očekávaného filmu F1: The Movie. Na červený koberec dorazily desítky jezdců a osobností ze světa motorsportu – až na jednu výjimku. Trojnásobný šampion Max Verstappen se premiéry záměrně nezúčastnil. Místo světel reflektorů si zvolil klidné chvíle s novorozenou dcerou Lily.
Christian Horner vyjádřil spokojenost s bezchybným výkonem Maxe Verstappena během Velké ceny Kanady v Montrealu. Nizozemský jezdec z druhé pozice na startu dokázal vytěžit maximální možný výsledek a dojel těsně za vítězným Georgem Russellem, přestože se mu nepodařilo výrazněji zaútočit na vedení.
Nico Rosberg varoval, že nehoda Landa Norrise v Kanadě by mohla mít výrazný dopad na jeho psychiku. Podle bývalého šampiona F1 takové incidenty často ovlivňují sebevědomí i těch nejlepších jezdců.
Charles Leclerc po náročné Velké ceně Kanady přiznal, že jeho výkon nebyl ideální a kritizoval strategii Ferrari, která ho podle něj stála lepší výsledek. Zdůraznil ale, že necítí potřebu někomu něco dokazovat a raději se soustředí na další závody
Max Verstappen dojel v Kanadě druhý těsně za Georgem Russellem, přičemž závěr závodu přinesl napínavý a férový souboj. Oba piloti předvedli odvahu i vzájemný respekt, který dodal bitvě na dramatičnosti i lidském rozměru.
FIA zahájila šetření souboje mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim během závěru Velké ceny Kanady. Incident výrazně ovlivnil průběh závodu a může mít dopad na týmovou strategii McLarenu.
George Russell si udržel vítězství v Kanadě poté, co komisaři zamítli protest Red Bullu. Rozhodnutí potvrdilo čistotu jeho závodu a nezměnilo pořadí.
Během Velké ceny Kanady se střetli jezdci McLarenu Lando Norris a Oscar Piastri, což výrazně ovlivnilo průběh závodu. Incident vyvolal pozornost fanoušků i odborníků a otevřel debatu o týmové strategii a agresivitě.