Tým Haas vyvolává nadšení mezi fanoušky F1 svým velmi dobrým umístěním v prvních dvou závodech, oslavovanou osobou týmu je Romain Grosjean. Tak trochu se zapomíná na Estebana Gutiérreze, jehož zatím stíhala smůla.
Čtyřiadvacetiletý Mexičan zatím nemohl předvést, zda bude pro tým obdobným přínosem, V Austrálii byl účastníkem mnohokrát probírané Alonsovy nehody, v Bahrajnu jeho účinkování skončilo už v 9. kole závadou na brzdném systému. Nyní se tým vydává do Číny a Esteban předpokládá, že tamní výkon hodně naznačí, jaké postavení bude mít Haas nadále ve startovním poli.
Gene Haas po dvou závodech vyslovil optimistický názor, že by jeho vozy mohly bodovat v každém závodě. Gutiérrez je výkony vozu příjemně překvapen, nicméně vyzývá tým, aby se nenechal dosavadními úspěchy příliš unést. "Je pravda, že jsme překvapili hodně lidí a dostali se do situace, kterou jsme pravděpodobně nečekali - což je dobré. Musíme ale krotit naše očekávání, protože náš vůz byl v Melbourne a Bahrajnu velmi dobrý, teď je nutné zjistit, jak bude reagovat v Číně."
Mexičan připouští, že Haas možná zaskočil "nerozehřáté" soupeře v úvodu sezóny, ale tento stav se může velice rychle změnit. "Myslím, že Čína bude dobrou indikací našeho postavení v sezóně. Ostatní týmy se budou tlačit dopředu a tvrdě pracovat na vývoji svých vozů, budou stále více konkurenceschopné, takže se na to musíme připravit. Stále jsme schopni z našeho vozu vydolovat větší rychlost a výkon, Čína je k tomu velmi dobrou příležitostí."
Shanghai International Circuit je znám většími nároky na přední pneumatiky a nižšími teplotami. Gutiérrez předpokládá, že se podaří vozy vyladit tak, aby dané okolnosti na ně měly co nejmenší vliv. "Jednotlivé směsi přímo ovlivňují rovnováhu vozu, náš výběr pneumatik je úspěšný. Co se týče naší strategie, mám v ní důvěru, ostatně jsem do jejího návrhu a provedení také zapojen. Naše práce je úspěšná a jsme schopni velmi rychle reagovat na jakékoli okolnosti, které by mohly v průběhu závodu nastat," dodává Gutiérrez.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.