Mohl by mít důvod k absolutní spokojenosti. Vyhrál i druhý závod sezóny, protáhl svou řadu vítězství na číslici pět, dominuje, zatímco ostatní se trápí. Nico Rosberg si však zachovává umírněný odstup a tuší, že hlavní bitva teprve přijde.
Věřím tomu, že v Německu, stejně jako v Nicově pravlasti Finsku, znají něco na způsob našeho "první vyhrání, z kapsy vyhání". Třicetiletý syn mistra světa 1982 Keijo "Keke" Rosberga je i nadále přesvědčen, že Ferrari představuje daleko větší hrozbu, než co naznačují dosavadní výsledky. Špatná strategie v Austrálii, nespolehlivost, která postihla v prvních závodech oba piloty, špatný start Räikkönena, to jsou všechno atributy, které ponížily reálnou výkonnost maranellských ořů.
Právě proto Rosberg tvrdí, že skutečný stav mezi oběma týmy je dosud skrytý. Přestože byl schopen kontrolovat si odstup od soupeřů a využít jejich problémů na startu, Nico stále věří, že Ferrari má podstatně na víc. "Měl jsem vše pod kontrolou. Pojali jsme závod tak, abychom snížili rizika, zvolili chytrou strategii, dobře naplánovali zastávky v boxech a v klidu vyhráli. Na druhou stranu Kimi předvedl velice slušnou rychlost. Je nám jasné, že Ferrari je hodně blízko, takže jsme pořád pod tlakem. Ještě neukázali svůj skutečný potenciál. Měli smolné okamžiky, které je přišly hodně draho. Musíme se mít na pozoru, jsou nám tvrdě v patách," popisuje situaci Rosberg.
Přestože dvojnásobný vicemistr světa má před svým týmovým kolegou náskok 17 bodů a jeho start do letošní sezóny vůbec nepřipomíná podobné období loni, je mu jasné, že se zatím vůbec nesmí nechat svým úspěchem unést.
"Teď vůbec nepřemýšlím o sezóně jako takové. Dělám postupné kroky. Jen jsem v tuhle chvíli spokojenější. Vždy mě velice těšilo, že mohu pilotovat tento vůz a bojovat s ním o vítězství. Až přijedu do Číny, chci také bojovat o první místo, mám z toho skvělé pocity. Každá výhra je úžasná, oslava s týmem a naskakující body. Je skvělé zahájit sezónu takovým způsobem, ale pořád není čas myslet moc dopředu, teď žiji současností," dodává Rosberg.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.