Reputace Jensona Buttona mimo závodní vůz je více než dobrá, samotný jezdec k ní říká: "Pokud nemůžete být mimo auto odlišným člověkem, tak je to slabina". Jenson Button věří tomu, že je jak v závodním autě tak i mimo něj dobrým pilotem - noví jezdci dle něj nemají tak "plný balíček".
36 letý jezdec mluvil před Grand Prix Austrálie s reportéry Sky Sports F1 o své budoucnosti u McLarenu a byl také dotázán, jestli jeho osobní charakter v paddocku dle jeho názoru nedává dojem, že není dostatečně naštvaný a hladový po úspěších. Button, který má tradičně dobré vztahy se svými sponzory, jako například Santanderem, řekl, že po 16 letech v F1 nemusí nikomu dokazovat svoje odhodlání a že nováčci na startovním roštu přijdou na to, že F1 není jen o tom být rychlý.
"Pokud mimo auto nemůžete být odlišným člověkem, tak je to slabina," řekl Jenson Button v rozhovoru s Damonem Hillem, aktuálním reportérem stanice Sky F1. "Já osobně cítím, že když sednete do auta, tak jste určitým typem člověka. Dáváte tomu všechno, vaše maximum a cítím, že zde není nikdo lepší než já v dělání toho během závodního víkendu."
"Když jste mimo auto, tak musíte být rozdílnou osobností, jinak s vámi sponzoři nebudou chtít pracovat, partneři s vámi nebudou chtít pracovat a vaše kariéra bude velmi krátká, ať už jste na trati dobří jak chcete. Musíte být plným balíčkem a to je něco, na čem pracujete během času a je to něco, co se nové děti budou muset velmi rychle naučit s tím, jaký byznys je."
"Pro týmy to ve sportu není nejjednodušší místo pro nalezení sponzorů a partnerů. Potřebují jezdce, kteří nejsou jen rychlí na závodních okruzích, jsou také velmi dobří na veřejnosti, velmi přesvědčiví a někoho, na koho se mohou spolehnout." Button přitom vloni sport málem opustil, ale dle svých slov byl přesvědčen o tom, že obnoví svoje týmové partnerství s 35 letým Fernandem Alonsem poté, co McLaren a Honda "prokázaly", že to s návratem na špici startovního roštu myslí vážně.
Velký triatlonista, Button, nevidí důvod, proč by on i jeho španělský týmový kolega nemohli v F1 zůstat ještě několik let a zároveň pochybuje o tom, že mladí jezdci v ní dokážou zůstat tak dlouho jako oni. "Byl bych překvapen, kdyby 18, 19 letí, kteří teď přišli do sportu, v něm měli 17 leté kariéry, protože svět se změnil. Myslím, že v tom jsem měl štěstí - byl jsem schopen během let vyrůst nejen v dobrého závodního jezdce, ale také v plný balíček, který potřebujete, abyste ve sportu uspěli."
"S Fernandem je to stejné. To je důvod, proč tu jsme tak dlouho a proč týmy neustále chtějí, abychom pro ně závodili, ačkoliv už máme 35 a 36. Důležitou věcí je zůstat na vrcholu vaší fyzické kondice a zůstat na vrcholu ve všech aspektech - pak není žádný důvod končit."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.