Daniel Ricciardo má dojem, že uvnitř jeho Red Bullu je konečně motor, který mu umožňuje bojovat v F1.
Přitom ještě zkraje předsezónních testů Australan, dle vlastních slov, necítil téměř žádný rozdíl ve srovnání s loňským motorem. Před Grand Prix v Austrálii Renault odhalil, že stáhl náskok Mercedesu, dle svých interních měření, díky vylepšením o půl vteřiny během zimních testů.
Daniel Ricciardo dojel ve svém domácím závodu čtvrtý, což je jeho nejlepší výsledek od druhého místa z loňského Singapuru. "Rozhodně si myslím, že zlepšení ve srovnání s loňskou sezonou můžeme cítit.
Zvládl jsem předjet několik rychlejších vozů jako Toro Rosso, Williams a Force India, což bylo povzbudivé. Myslím, že před 12 měsíci bychom nebyli schopni udělat tyto předjížděcí manévry. Proto mám za to, že se ubíráme správným směrem," říká vítěz tří Grand Prix.
"Máme novinky, které snad příjdou dříve než později, máme se na co těšit," říká jezdec. Podle Christiana Hornera dokonce jeho tým začal letošní sezonu natolik blízko Ferrari, že po zlepšení motoru si to s ním bude schopný rozdat.
Daniel navíc zaznamenal, že jeho Red Bull byl velmi šetrný k třem směsím pneumatik, které v Melbourne přišly ke slovu: "Zvládli jsme se lépe starat o pneumatiky než například Toro Rosso nebo jiné týmy. Dokázali jsme to, za což jsem rád. Z pohledu časů na kolo jsme docela blízko Ferrari a Mercedesu, takže všichni můžeme být se čtvrtým místem spokojeni."
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.