Pirelli dnes odhalilo, jaké směsi pneumatik si piloti nechají přivézt do Bahrajnu, kde se bude závodit příští týden.
U Mercedesu je tentokrát situace u obou jezdců stejná - Hamilton i Rosberg si vybrali jednu sadu středně-tvrdých pneumatik, šest sad měkkých a šest sad super-měkkých.
Po jediné sadě středně-tvrdých gum sáhli také oba piloti Renaultu - Magnussen s Palmerem, Verstappen a Gutiérrez. Týmoví kolegové posledních dvou jmenovaných si raději poručili o jednu více. Nejkonzervativnější jsou opět jezdci Manoru (4 sady středně-tvrdých) a Nasr ze Sauberu.
Ferrari si pro své jezdce objednalo tři sady středně-tvrdých pneumatik, podobně jako Williams - ten však bude mít k dispozici až sedm sad super-měkkých pneumatik, piloti Scuderie pouze šest. Sedmkrát super-měkkou dodá Pirelli také pro oba závodníky Renaultu a Haasu.
Celkem jsme u týmů díky novému pravidlu nabízejícímu tři směsi hladkých pneumatik pro Bahrajn zaznamenali 11 různých kombinací.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.