Daniela Ricciarda povzbudila výkonnost jeho Red Bullu v Austrálii, kde na Ferrari ani na Mercedesy moc neztrácel.
Domácí pilot projel cílem v Melbourne hned za Mercedesy a Sebastianem Vettelem, před pátým Felipem Massou s Williamsem měl komfortní náskok 34,6 sekund: "Bylo to dobré. Čtvrté místo je samozřejmě lepším výsledkem, než jsme očekávali, proto jsem s ním spokojený," uvádí s úsměvem Ricciardo.
"Více než cokoliv jiného mě těší rychlost, kterou jsme měli. Stále nejsme dle očekávání tak rychlí jako Ferrari a Mercedes, ale v určitých částech závodu jsme moc nezaostávali. Myslím, že jsme se jim v určitých fázích vyrovnali, a na konci jsme měli možnost zajet nejrychlejší kolo," pokračuje pilot Red Bullu, který letos používá pohonné jednotky Renault přejmenované na TAG Heuer.
"Na konci jsem si užíval zábavu, bylo to dobré. Po startu jsme sice nic nezískali, dokázali jsme však předjíždět auta, a to bylo občerstvující - předjíždět je tady, to není vždy jednoduché," popisuje Ricciardo vlastnosti městského okruhu v Albert Parku.
"Do rádia jsem říkal, že to je zkrátka fajn opět závodit, že si to na dráze moc užívám. Ke konci jsem pak mohl zajet několik kvalifikačních kol. Myslel jsem si v některých fázích, že jsme ve hře o pódium, byl jsem na třetím a druhém místě ale věděl jsem, že ještě budu muset do boxů. Doufal jsem, že Vettel a Lewis spolu budou na čele trochu bojovat, ale i tak to nebyl špatný den," ohlíží se Ricciardo za nedělním závodem v Austrálii.
"Rychlost opravdu nebyla špatná. Snad nešlo o výjimku. Rozhodně cítím, že mám pod sebou dobré šasi. Myslím, že to dokážeme udržet. A pak do Montrealu nebo tak nějak budeme mít velké vylepšení," těší se australský jezdec na další závody v sezóně, v níž má Red Bull za cíl vybojovat třetí místo.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.