Daniela Ricciarda povzbudila výkonnost jeho Red Bullu v Austrálii, kde na Ferrari ani na Mercedesy moc neztrácel.
Domácí pilot projel cílem v Melbourne hned za Mercedesy a Sebastianem Vettelem, před pátým Felipem Massou s Williamsem měl komfortní náskok 34,6 sekund: "Bylo to dobré. Čtvrté místo je samozřejmě lepším výsledkem, než jsme očekávali, proto jsem s ním spokojený," uvádí s úsměvem Ricciardo.
"Více než cokoliv jiného mě těší rychlost, kterou jsme měli. Stále nejsme dle očekávání tak rychlí jako Ferrari a Mercedes, ale v určitých částech závodu jsme moc nezaostávali. Myslím, že jsme se jim v určitých fázích vyrovnali, a na konci jsme měli možnost zajet nejrychlejší kolo," pokračuje pilot Red Bullu, který letos používá pohonné jednotky Renault přejmenované na TAG Heuer.
"Na konci jsem si užíval zábavu, bylo to dobré. Po startu jsme sice nic nezískali, dokázali jsme však předjíždět auta, a to bylo občerstvující - předjíždět je tady, to není vždy jednoduché," popisuje Ricciardo vlastnosti městského okruhu v Albert Parku.
"Do rádia jsem říkal, že to je zkrátka fajn opět závodit, že si to na dráze moc užívám. Ke konci jsem pak mohl zajet několik kvalifikačních kol. Myslel jsem si v některých fázích, že jsme ve hře o pódium, byl jsem na třetím a druhém místě ale věděl jsem, že ještě budu muset do boxů. Doufal jsem, že Vettel a Lewis spolu budou na čele trochu bojovat, ale i tak to nebyl špatný den," ohlíží se Ricciardo za nedělním závodem v Austrálii.
"Rychlost opravdu nebyla špatná. Snad nešlo o výjimku. Rozhodně cítím, že mám pod sebou dobré šasi. Myslím, že to dokážeme udržet. A pak do Montrealu nebo tak nějak budeme mít velké vylepšení," těší se australský jezdec na další závody v sezóně, v níž má Red Bull za cíl vybojovat třetí místo.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.