Daniel Ricciardo si myslí, že jeho Red Bullu dělá v průběhu sezóny dostatečné pokroky na to, aby si to mohl rozdávat s mistrovským Mercedesem.
Na začátku sezóny bude zaostávat i za Ferrari, ale po první polovině sezóny bude mít Red Bull dle australského pilota na to, aby potrápil i ty nejlepší: "Letos je titul nereálný, mám-li být upřímný. Moc rád bych řekl, že to bude reálné, faktem nicméně je to, že Mercedes za normálních okolností zřejmě vyhraje většinu závodů."
"Alespoň prvních několik závodů se jich nebudeme schopni držet, pokud nebude pršet. Po pěti, šesti závodech už bude titul mimo dosah. Ale ve druhé polovině roku bychom měli být schopni dostat se blíže. Minulý rok jsme udělali ve druhé polovině velký pokrok a myslím, že začneme tam, kde jsme loni skončili. Pokud v létě dosáhneme dalšího pokroku, pak bychom v evropské části mohli Mercedes obrat o trochu slávy," soudí Ricciardo.
Cílem Red Bullu pro tuto sezónu zůstává alespoň jedno vítězství v závodě: "Ideálně bychom se letos měli dostat opět mezi vítěze a získat aspoň jedno vítězství. Pódia jsou začátkem. A kdybych si mohl vybrat, kdy bych měl stanout na pódiu, pak by to bylo tady v Melbourne. Určitě jsem připravený, pokud se naskytne příležitost. Podobně jako minulý rok je musíme využít. Na dráze nesmíme nic nechat."
Ze svého talentu nic neztratil, i když se mezi vítězi neobjevil: "Myslím, že loňská pódia v Singapuru a v Budapešti, těm zapomětlivým připomněla, že jsem stále tady, abych závodil - abych tvrdě závodil vpředu. Nezaváhám, pokud se k tomu naskytne příležitost. A snad letos budeme mít více příležitostí bojovat o pódium, a také v určitou chvíli i vyhrát."
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.