Britský tým po letech trápení na chvostu startovního pole vidí světlou budoucnost, zejména díky nové pohonné jednotce. Důležitým přínosem je ale také příchod Pascala Wehrleina, který je stájí Manor označován za klíčovou postavu.
Závodní ředitel Dave Ryan si jedenadvacetiletého mladíka velebí zejména pro jeho schopnost nadále rozvíjet nový typ MRT05. Prokázalo se to i při předsezónních testech, kde se Manor seznamoval s novými komponenty. Pascal v minulých dvou letech působil jako testpilot Mercedesu, objevil se ale také v kokpitu Force Indie. V současné době je vedle Hamiltona a Rosberga jediným pilotem na startovním roštu, který si vyzkoušel dominantní vůz Mercedes. Ryan tuto zkušenost označuje v případě Wehrleinova přínosu Manoru za životně důležitou.
Sám Wehrlein si spolupráci s týmem pochvaluje a vítá jeho odhodlání se s novým motorem posouvat kupředu. Dave Ryan je s kooperací rovněž spokojen: "Je schopen vyprodukovat dobrý referenční bod, když je obeznámen s nejlepším vozem ve startovním poli z minulého roku. Zvládá to s každou částí našho vozu a přináší poznatky z uplynulého roku, které nám pomáhají se rozhodnout, jakou cestou náš další vývoj bude směřovat. Je to dobrý kluk, samozřejmě velmi talentovaný a dobře k nám zapadl. Neprojevují se na něm žádné známky tlaku a já věřím, že se tak ani nestane a bude úspěšně pokračovat v práci pro náš tým."
Ryan podotýká, že by bylo velice pošetilé v tuto chvíli odhadovat, jaké šance letos bude Manor mít, ale zopakoval, že hlavním cílem stáje je zaměřit se na bodované příčky. "Chceme být důstojnými soupeři a bodovat. Chceme dosáhnout nejlepších výsledků s materiálem, který máme k dispozici, měli jsme několik let, abychom konečně poskočili vpřed. Už nechceme být v pozici, v jaké jsme byli doposud," dodává Ryan.
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.