Boj o verzi ochrany kokpitu začíná nabírat na obrátkách. Poté, co Ferrari představilo svou verzi Halo konceptu, zvedly se hlasy kritizující estetickou stránku celého zařízení. Není to ale jediná varianta, která by mohla dojít naplnění.
Claire Williamsová po testu zařízení ze strany Ferrari ochranu kokpitu podporuje, ale domnívá se, že pokud by měla být zavedena, musí být sladěna se vzhledem vozů; proto by podpořila "stíhačkovou" verzi předloženou týmem Red Bull. Předpokládá, že by takové řešení vyžadovalo určitý čas a muselo by být důkladně otestováno.
Williamsova dcera opětovně zdůraznila, že všechny změny řešení kokpitu jsou stále ve stadiu raného vývoje a je třeba je nadále prověřit. Při posuzování různých variant (Ferrari, Mercedes, Red Bull) se kloní k verzi, kterou předložil tým se sídlem v Milton Keynes, protože nejlépe odpovídá povaze vozů F1. "Koncept "stíhačky" Red Bullu se mi opravdu líbí. Pokud budeme mít nové vozy F1 s futuristickým vzhledem, tak by se mu stíhačkový kokpit nejvíc přibližoval. Považuji ho za vzrušující. Bude ale potřeba vyřešit jisté aspekty, třeba kondenzaci vody. Tady nás ještě čeká určitá práce." domnívá se Claire.
"Pořád je všechno v rané fázi. Viděla jsem oba návrhy, jsou to stále jen koncepty a musejí být ještě analyzovány institutem FIA. Nejdůležitějším bodem zůástává, který z nich poskytne pilotovi největší bezpečnost, proto budeme podporovat takové řešení, které bude nejlépe fungovat," dodává Williamsová.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.