Boj o verzi ochrany kokpitu začíná nabírat na obrátkách. Poté, co Ferrari představilo svou verzi Halo konceptu, zvedly se hlasy kritizující estetickou stránku celého zařízení. Není to ale jediná varianta, která by mohla dojít naplnění.
Claire Williamsová po testu zařízení ze strany Ferrari ochranu kokpitu podporuje, ale domnívá se, že pokud by měla být zavedena, musí být sladěna se vzhledem vozů; proto by podpořila "stíhačkovou" verzi předloženou týmem Red Bull. Předpokládá, že by takové řešení vyžadovalo určitý čas a muselo by být důkladně otestováno.
Williamsova dcera opětovně zdůraznila, že všechny změny řešení kokpitu jsou stále ve stadiu raného vývoje a je třeba je nadále prověřit. Při posuzování různých variant (Ferrari, Mercedes, Red Bull) se kloní k verzi, kterou předložil tým se sídlem v Milton Keynes, protože nejlépe odpovídá povaze vozů F1. "Koncept "stíhačky" Red Bullu se mi opravdu líbí. Pokud budeme mít nové vozy F1 s futuristickým vzhledem, tak by se mu stíhačkový kokpit nejvíc přibližoval. Považuji ho za vzrušující. Bude ale potřeba vyřešit jisté aspekty, třeba kondenzaci vody. Tady nás ještě čeká určitá práce." domnívá se Claire.
"Pořád je všechno v rané fázi. Viděla jsem oba návrhy, jsou to stále jen koncepty a musejí být ještě analyzovány institutem FIA. Nejdůležitějším bodem zůástává, který z nich poskytne pilotovi největší bezpečnost, proto budeme podporovat takové řešení, které bude nejlépe fungovat," dodává Williamsová.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.
Zatímco hollywoodská premiéra filmu F1 lákala jezdce do New Yorku, Max Verstappen zvolil jinou cestu. Místo červeného koberce zamířil do Evropy.
V New Yorku se v pondělí večer uskutečnila slavnostní premiéra dlouho očekávaného filmu F1: The Movie. Na červený koberec dorazily desítky jezdců a osobností ze světa motorsportu – až na jednu výjimku. Trojnásobný šampion Max Verstappen se premiéry záměrně nezúčastnil. Místo světel reflektorů si zvolil klidné chvíle s novorozenou dcerou Lily.
Christian Horner vyjádřil spokojenost s bezchybným výkonem Maxe Verstappena během Velké ceny Kanady v Montrealu. Nizozemský jezdec z druhé pozice na startu dokázal vytěžit maximální možný výsledek a dojel těsně za vítězným Georgem Russellem, přestože se mu nepodařilo výrazněji zaútočit na vedení.
Nico Rosberg varoval, že nehoda Landa Norrise v Kanadě by mohla mít výrazný dopad na jeho psychiku. Podle bývalého šampiona F1 takové incidenty často ovlivňují sebevědomí i těch nejlepších jezdců.
Charles Leclerc po náročné Velké ceně Kanady přiznal, že jeho výkon nebyl ideální a kritizoval strategii Ferrari, která ho podle něj stála lepší výsledek. Zdůraznil ale, že necítí potřebu někomu něco dokazovat a raději se soustředí na další závody
Max Verstappen dojel v Kanadě druhý těsně za Georgem Russellem, přičemž závěr závodu přinesl napínavý a férový souboj. Oba piloti předvedli odvahu i vzájemný respekt, který dodal bitvě na dramatičnosti i lidském rozměru.
FIA zahájila šetření souboje mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim během závěru Velké ceny Kanady. Incident výrazně ovlivnil průběh závodu a může mít dopad na týmovou strategii McLarenu.
George Russell si udržel vítězství v Kanadě poté, co komisaři zamítli protest Red Bullu. Rozhodnutí potvrdilo čistotu jeho závodu a nezměnilo pořadí.
Během Velké ceny Kanady se střetli jezdci McLarenu Lando Norris a Oscar Piastri, což výrazně ovlivnilo průběh závodu. Incident vyvolal pozornost fanoušků i odborníků a otevřel debatu o týmové strategii a agresivitě.