V této fázi sezóny Red Bullu nedělá starosti nedostatek zlepšení, které od posledního závodu minulé sezóny učinil dodavatel motorů Renault.
Australský pilot při první testování nového motoru žádné zvýšení výkonu nepocítil, přesto si pondělí za volantem spíše pochvaloval: "V podstatě to vypadá tak, jako bychom skončili minulou sezónu, což není na první den špatné. Jde pro práci o mnohem lepší platformu, než jsme měli touto dobou loni."
"Bylo to dobré - nic nás nevypráskalo nebo něco podobného. Stále ještě nejsme v závodním režimu, pokud jde o výkon, a nemáme namontované ani takové díly. Momentálně to je takové, jaké se čekalo. Tým říkal, abychom v prvním testu očekávali něco podobného jako minulý rok, a v podstatě to tak teď je," popisuje své dojmy Ricciardo.
Klíčová podle něj bude spolehlivost. Včera ujel 87 kol, třetí nejdelší vzdálenost po Mercedesu a Sauberu, navíc byl i třetí nejrychlejší se ztrátou 1,1 sekundy na Sebastiana Vettela s Ferrari: "Myslím, že se tu a tam objevily nějaké malé věci, ale přesto jsme zvládli skoro 90 kol."
"Obecně si myslím, že šlo o dobrý první test. Jen z mého pohledu - řekl bych, že jde o testování spolehlivosti, pozorování toho, jak jsem na tom a jak je na tom mé tělo při dlouhých jízdách, a pro tým jak je na tom auto. Kde je spolehlivé a kde není.
S málo problémy, které jsme měli, jsme stále dokázali absolvovat pár dlouhých jízd. Myslím, že to bylo důležité odjet dobré stinty o 15 kolech, abychom si byli jisti, že se auto nepřehřívá nebo nedělá něco hloupého. Podle mě rychlost můžeme zvýšit celkem snadno - jde jen o spolehlivost. To je ta první věc, o kterou se snažíte a kterou řešíte," dodává Ricciardo.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.