 
            Ferrari je po Williamsu druhým týmem, který ukázal monopost postavený podle pravidel pro sezónu 2016. Bude mít na zdolání dosud dominujícího Mercedesu?
Úvodního slova se ujal šéf týmu Maurizio Arrivabene stojící vedle nového vozu, který na krytu motoru obsahuje více bílé barvy a logo Scuderie: "Nemám žádný zvláštní cíl. Musíme usilovat o to, abychom se vždy zlepšovali." Když už jsme se dotkli barevného provedení, tak na airboxu nad hlavou pilota je patrný i zelený vertikální proužek dokreslující italskou vlajku.
"Musíme se zlepšit ve všech oblastech," uznává technický ředitel James Allison. Vůz SF-16H má krátký nos připomínající loňské řešení Williamsu. Vpředu dochází k další velké změně, Ferrari opouští pull-rod a přechází na push-rod zavěšení, které muselo celé přepracovat.
Celá záď je užší pro efektivnější proudění vzduchu a dosažení vyššího aerodynamického výkonu. Bočnice jsou vzadu hodně podseknuté, aby se dostalo co nejvíce vzduchu nad podlahu.
Další fotografie najdete v naší fotogalerii zde:
Srovnání s loňským vozem SF15-F
Technické informace o Ferrari SF16-H
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.