Podle jezdce Red Bullu Daniela Ricciarda to nebude žádná katastrofa, pokud je na počátku sezóny porazí jejich dceřiná stáj Toro Rosso.
Zatímco mateřský Red Bull zůstává u motorů Renault, Toro Rosso před letošní sezónou přešlo k Ferrari, které mu ale bude poskytovat pouze loňskou (byť tu poslední) specifikaci. I to by mu nicméně na počátku sezóny mělo poskytnout výkonnostní výhodu.
Ricciarda by proto nepřekvapilo, kdyby je stáj z Faenzy z kraje sezóny porazila: "Myslím, že začneme s velmi malým zlepšením oproti loňskému roku. Toro Rosso podle mě bude v několika úvodních závodech ve srovnání s námi konkurenceschopné."
"Není nemožné, aby se dostali před nás. Ale myslím si, že jak bude sezóna postupovat, budeme mít větší prostor pro vývoj a zlepšení. A jsme samozřejmě větším týmem. Pokud nyní začneme před nimi, pak se domnívám, že půjde o skutečně dobré znamení. Ale moc mě to neodradí, pokud se v Melbourne objeví před námi," tvrdí Ricciardo.
Vůbec tedy nepočítá s tím, že by se Toro Rosso před nimi pohybovalo i ke konci sezóny, protože spoléhá na rozsáhlejší zdroje svého týmu. Podle něj je po loňském zklamání dobré, že před začátkem roku nemají přehnaná očekávání.
"Spíše, než abychom byli vzrušeni kvůli ničemu, nebo potenciálně kvůli ničemu, to bude bonusem, když vyrazíme v Melbourne a vše bude mnohem lepší, než jsme čekali. Pokud bychom tam vyjeli a Christian [Horner] a všichni by říkali, jak je pohonná jednotka, aerodynamika a všechno skvělé, ale přitom by to nefungovalo, bylo by to demoralizující," pokračuje australský pilot.
Šéf týmu Christian Horner během včerejšího představení hovořil o bídném startu, ale rychlém pokroku během sezóny, čímž své jezdce potěšil. "Samozřejmě mu věřím, když to říká. A je to realistické, že budeme potřebovat trochu času na velké pokroky oproti loňskému roku," souhlasí Ricciardo.
"Ale já si na to loni zvykl a tak nějak... nebyl jsem s tím spokojený, ale více jsem situaci chápal. Stále sleduji také své dlouhodobé cíle, a k tomu stále patří stát se mistrem světa. Stále se snažím udržet v dobré kondici na dráze i mimo ní. A stále mám hodně motivace," dodává pilot Red Bullu.
Fotografie z včerejšího představení Red Bullu najdete zde.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.