Alfa Romeo by se podle prezidenta Ferrari Sergia Marchionneho mohla do Formule 1 vrátit jako konstruktér.
Nyní se vyjádřil k šílenství, které rozpoutal v prosinci slovy o tom, že by se Alfa Romeo mohla znovu objevit v F1: "Jaké šílenství? Pro obnovení slávy svého jména musí přemýšlet o návratu do Formule 1. Zřejmě by spolupracovali s Ferrari," cituje jej La Gazzetta dello Sport.
Marchionne nyní přidal také nápad, jak by si působení této italské značky v F1 představoval - nejednalo by se pouze o nějaké přeznačování motorů: "Alfa Romeo je schopna postavit vlastní šasi, stejně jako jsou schopni postavit svůj vlastní motor."
Cena vývoje moderní pohonné jednotky ale téměř vylučuje možnost vývoje vlastního produktu, představa týmu Alfa Romeo - Ferrari proto vypadá mnohem reálněji. A šéf Ferrari vylučuje, že by se Alfa Romeo objevila spíše ve vytrvalostních závodech Le Mans: "Raději bych je viděl v F1."
"Mnoho lidí si nedokázalo představit spolupráci Red Bullu s Ferrari. Říkám to proto, že lidé mě kritizují za to, že jsme jim nedali motor. Souhlasím s lidmi, kteří tvrdí, že Red Bull byl na své dodavatele motorů příliš tvrdý, ale tento sport musí nakonec pokračovat. Důležité je, aby do sportu vstupovaly velké automobilky," přeje si Marchionne.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.