Kolem Lewise Hamiltona se na konci sezóny strhla vlna dohadů, zda trojnásobný mistr světa nezažívá určitý ústup ze slávy. Ve spojitosti s rostoucí formou Nico Rosberga se vedou debaty, zda Němec konečně svého týmového rivala neporazí.
Přitom Hamilton si v roce 2014 zajistil titul až v posledním závodě, zatímco v poslední sezóně už měl jisto tři Grand Prix před skončením šampionátu. Poté však nečekaně "ožil" Nico Rosberg a Hamiltonovy šance a akcie mezi fanoušky poněkud poklesly. Dokonce se i tvrdilo, že Lewise daleko víc rozptylují mimozávodní aktivity.
Jiného názoru je Hamiltonův otec Anthony. V rozhovoru pro Sky Sport News na otázku, zda letos věří v zopakování synova výkonu v duchu sezóny 2015, jasně odpověděl: "Myslím, že ano. Jakmile máte talent, tak ho neztratíte a jde jen o to, jak ho využijete. Lewisovi bude letos jedenatřicet, takže předpokládám, že se přehoupl do druhé poloviny své kariéry, ale určitě uplatní veškeré schopnosti, aby maximálně umocnil své příležitosti. Věřím, že se bude jenom zlepšovat, bude silnější. Ve Formuli 1 ho s určitostí uvidíme dalších sedm osm let. Je konkurenceschopný a pořád relativně mladý, takže myslím, že ještě pár titulů získá," domnívá se Anthony Hamilton.
Zmínil se také o záležitostech a zájmech mimo F1, které on ní podle některých novinářů odvádějí Lewisovu pozornost. Anthony se domnívá, že v dohledné době nic podobného, co by dokázalo přebít zájem jeho syna o F1, nehrozí. "Samozřejmě nelze říci s jistotou, že se to nikdy nestane, ale já tomu nevěřím. Lewis je soutěživý typ, automobilové závody miluje a stejně tak miluje vítězství. Dokud se ho bude tento duch držet, věřím, že v F1 zůstane. Opravdu jsem toho názoru, že má před sebou ještě minimálně kvalitních sedm let, což je pro jeho soupeře dost špatná zpráva," s úsměvem dodává Anthony Hamilton.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.