Podle Daniela Ricciarda bylo šasi Red Bullu minulý rok od Velké ceny Maďarska tak silné, že by s motorem Mercedes mohlo pravidelně vítězit.
Rakouský tým se pokoušel jednat se Stříbrnými šípy o dodávkách jejich pohonných jednotek, k dohodě ale nakonec nedošlo, a tak zůstává u Renaultu, který si letos bude přejmenovávat na TAG Heuer.
Red Bull loni nevyhrál ani jeden závod, podle Ricciarda by to s motory Mercedes ale mohlo být jiné: "Od Maďarska auto podávalo nejen lepší výkony, ale také se snadněji nastavovalo. Naše páteční večery končily mnohem dříve."
"Bylo to jako v roce 2014, pohybovalo se to v tom rozmezí. Buď jsme to rozmezí našli, nebo se zkrátka rozšířilo. Příznaky se objevily v Silverstone, ale naplno se to otočilo v Budapešti. Upřímně bych řekl, že od Budapešti jsme mohli vyhrát přinejmenším několik závodů, kdybychom měli Mercedes za zády," pokračuje pilot Red Bullu pro Autosport.
Jeho tým z počátku sezóny dost doplatil na změnu pravidel, která se týkala nosu: "Začalo se to zlepšovat, když jsme v Silverstone nasadili novou kombinaci nosu a křídla. Vím, že prošli mnoho nosů a že jsme vyzkoušeli hodně kombinací. Šlo zřejmě o něco, co jsme nevyřešili nejlépe hned, jak jsme mohli."
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.