Ferrari včera upsalo akcie na domácí burze a věří v úspěch. Jeho šéf Sergio Marchionne se také znovu vyjadřuje k možnému návratu značky Alfa Romeo do Formule 1.
Jak jsme vás již informovali, včera Ferrari kótovalo na burze v Miláně, kde se s nimi začalo veřejně obchodovat. Prezident Ferrari to s ohledem na budoucnost svého závodního týmu v F1 komentoval slovy: "Začal tím rok návratu na špici. Tým je silný, ale samozřejmě nám toho moc neschází, abychom se dostali na úroveň soupeřů. Investice neselže."
Na otázku, zda by se probíraná Alfa Romeo mohla do Formule 1 opravdu vrátit, odpovídá: "Bezpochyby, je to možné. V tomto směru uvidíme," odmítá Marchionne přiblížit plány s touto automobilkou, které dělá Ferrari reklamu na svých monopostech.
"Pro Alfu Romeo by to bylo velmi obtížné vstoupit bez podpory dalšího týmu. Důležité teď ale je uvedení nové Giulie," nicméně pro Marchionneho by "spojení s Formulí 1 by bylo ideální kombinací."
Akciím Ferrari se zatím na italské burze daří, jejich hodnota posílila o 1,9 %. V nadcházející sezóně se bude stáj z Maranella snažit porazit svého největšího soupeře - Mercedes, který v F1 v posledních dvou letech od zavedení hybridních pohonných jednotek dominuje. Jezdeckou dvojici nemění, s rudými vozy budou opět závodit Kimi Räikkönen a Sebastian Vettel.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.