Konstruktér Red Bullu Adrian Newey připouští, že jej zajímá vytrvalostní kategorie LMP1, přesto však stále zůstává věrný Red Bullu a Formuli 1.
Newey se veřejně netají svým rozčarováním z příliš omezujících pravidel platných ve Formuli 1, proto se zajímá také o jiné oblasti sportu - o jachty či o vytrvalostní závody. Během letošní šestihodinovky v Silverstone zavítal do garáží Porsche, jednalo se však podle něj ale jen o přátelskou návštěvu.
Přijal by nabídku na práci na voze LMP1? "Možná v budoucnosti, je to zajímavé. Myslím si, že LMP1 je opravdu zajímavá, protože v ní je mnohem více volnosti v oblasti šasi než v F1. Z tohoto pohledu je atraktivní. V budoucnu možná ano, ale momentálně ne," opakuje pro Motorsport.com Newey.
Konstruktér Red Bullu přitom zkušenosti se sportovními vozy má. Byl například zodpovědný za March GTP, který vyhrál severoamerický šampionát IMSA GTP. I letos budou pokračovat s rakouským týmem, byť se má Formuli 1 věnovat méně než letos. Větší prostor pro jeho kreativitu se mu nabídne před sezónou 2017, kdy má dojít k rozsáhlým změnám v aerodynamice.
Na otázku, zda u Red Bullu hodlá svou kariéru zakončit, odpovídá: "Nikdy neříkejte nikdy, spolupráci s Red Bullem si ale užívám. Byl jsem tam víceméně od počátku a jsem samozřejmě hrdý na to, jak jsme dokázali tým povznést z prachu Jaguaru k takovým úspěchům, které zažil."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.