 
            Renault sice nevyloučil možnost změny jezdecké sestavy, protože by v ní rád viděl francouzského jezdce, podle Lotusu ale neexistuje důvod, proč by ji měl měnit. Pastor Maldonado i Jolyon Palmer mají platnou smlouvu.
Kariéru Maldonada zajišťuje bohatý sponzor - státní ropná společnost PDVSA. Ve Venezuele však vyhrála volby opozice a předmětem sporů se stalo také hospodaření s ropou. Také s Palmerem Lotus podepsal smlouvu ještě před tím, než tým převzal Renault.
"Kontrakty byly schváleny s Renaultem. Ohledně třetího pilota nepadlo rozhodnutí, netuším tedy, zda mají nějakého Francouze pro tuto roli," uvedl včera po návštěvě londýnského Nejvyššího soudu pro Reuters výkonný ředitel Matthew Carter.
Palmer letos plnil roli rezervního pilota a účastnil se pátečních tréninků s vozem Romaina Grosjeana, který přestoupil k americkému nováčkovi - týmu Haas F1. Ředitel Renaultu Carlos Ghosn uvedl, že detaily ohledně "cílů, jezdců, strategie a partnerů" odhalí v lednu.
Podle Cartera to ale neznamená, že by se mělo měnit jezdecké složení: "Jak všichni víme, smlouvy se můžou porušit, obzvlášť pokud si to strany přejí. Oni ale mají oba smlouvu a já si myslím, že v lednu se jen všechno oznámí."
"Myslím, že se oznámí jméno týmu, jezdecká sestava, barvy vozu, sponzoři atd. Pastor a jeho finance jsou součástí plánů Renaultu pro příštích 12 měsíců. Myslím, že dva piloti budou takoví, jací předpokládáme," dodává výkonný ředitel Lotusu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.