Že má dějiště britské Grand Prix problémy s financemi je známo. Že jim krajan Bernie Ecclestone nijak nehodlá ulehčit také. Není divu, že se spekuluje, co s okruhem vlastně bude a zda se neobjeví movitý kupec, který by jej zbavil existenčních potíží.
Odborný britský list The Financial Times uvedl, že divize Tata požádala o konzultaci společnost Cushman & Wakefield, aby provedla odhad okruhu umístěného v hrabství Northamptonshire. Stalo se tak letos v červenci. Okruh by měl být doplněn o nové ústředí s kapacitou pro tisíc zaměstnanců Jaguar Land Rover - ti jsou v současné době v Coventry, dále bude vybudován nový hotel a návštěvnická centra. Silverstone by se tak stalo de facto centrem společnosti Jaguar Land Rover.
Britský automobilový klub vlastní smlouvu o pronájmu areálu Silverstone, podle Cushman & Wakefield oceněného na 22,7 milionů liber (33,87 milionu dolarů). Jakákoli dohoda bude muset být schválena všemi 850 členy autoklubu, včetně formální nabídky.
Silverstone se v současné době potýká s platebními problémy, na počátku této sezóny se pokusil přimět Ecclestonea, aby mu byl umožněn odklad poplatku za pořádání Grand Prix.
Britský automotoklub (BRDC) reagujeV odpoledních hodinách zástupci Silverstone prohlásili, že žádnou formální nabídku od společnosti Jaguar Land Rover neobdrželi, ačkoliv o tom informovaly některé renomované deníky (The Financial Times). Britský automotoklub, který vlastní okruh a přilehlé pozemky, však uvedl, že obdržel několik důvěrných kontaktů, které lze považovat za významné.
"Než posoudíme jakoukoli atraktivní nabídku, BRDC musí dostat od členů mandát k jejímu přijetí. Z tohoto hlediska můžeme sdělit, že ze strany Jaguar Land Rover žádná formální nabídka nepřišla," vyjádřil se zástupce BRDC. Ze strany automobilky žádná reakce nepřišla.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.