Že má dějiště britské Grand Prix problémy s financemi je známo. Že jim krajan Bernie Ecclestone nijak nehodlá ulehčit také. Není divu, že se spekuluje, co s okruhem vlastně bude a zda se neobjeví movitý kupec, který by jej zbavil existenčních potíží.
Odborný britský list The Financial Times uvedl, že divize Tata požádala o konzultaci společnost Cushman & Wakefield, aby provedla odhad okruhu umístěného v hrabství Northamptonshire. Stalo se tak letos v červenci. Okruh by měl být doplněn o nové ústředí s kapacitou pro tisíc zaměstnanců Jaguar Land Rover - ti jsou v současné době v Coventry, dále bude vybudován nový hotel a návštěvnická centra. Silverstone by se tak stalo de facto centrem společnosti Jaguar Land Rover.
Britský automobilový klub vlastní smlouvu o pronájmu areálu Silverstone, podle Cushman & Wakefield oceněného na 22,7 milionů liber (33,87 milionu dolarů). Jakákoli dohoda bude muset být schválena všemi 850 členy autoklubu, včetně formální nabídky.
Silverstone se v současné době potýká s platebními problémy, na počátku této sezóny se pokusil přimět Ecclestonea, aby mu byl umožněn odklad poplatku za pořádání Grand Prix.
Britský automotoklub (BRDC) reagujeV odpoledních hodinách zástupci Silverstone prohlásili, že žádnou formální nabídku od společnosti Jaguar Land Rover neobdrželi, ačkoliv o tom informovaly některé renomované deníky (The Financial Times). Britský automotoklub, který vlastní okruh a přilehlé pozemky, však uvedl, že obdržel několik důvěrných kontaktů, které lze považovat za významné.
"Než posoudíme jakoukoli atraktivní nabídku, BRDC musí dostat od členů mandát k jejímu přijetí. Z tohoto hlediska můžeme sdělit, že ze strany Jaguar Land Rover žádná formální nabídka nepřišla," vyjádřil se zástupce BRDC. Ze strany automobilky žádná reakce nepřišla.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.