Podle Daniela Ricciarda neexistuje důvod, proč by pro Red Bull měla být příští sezóna absolutním propadákem, byť ještě stále definitivně nevyřešili veškeré detaily týkající se jejich budoucí pohonné jednotky.
Rakouský tým se blíží dohodě s Renaultem, se nímž příští rok již nechtěl pokračovat, o využívání neznačených motorů. I přes to, že na jednání došlo celkem pozdě, kdy většina týmů má základní věci kolem svých návrhů vyřešených a začíná s výrobou, podle Ricciarda můžou příští rok dosáhnout ještě více než letos.
"O trochu více budu vědět, až se dozvím, co budeme mít v zadní části vozu. Momentálně vzhledem k tomu, jak na tom jsme, se dá těžko říci, zda budeme bojovat o titul. Rád bych si ale myslel, že příští rok získáme více než dva pódia," říká Ricciardo.
Red Bull v Brazílii potvrdil, že ve Formuli 1 zůstane, podle australského pilota je ale škoda, že Ferrari, Mercedes i Honda jeho týmu odmítli poskytnout své pohonné jednotky.
"Tým potvrdil, že budeme na roštu, a já mám na příští rok práci, to je dobrá věc. Docela dost dodavatelů nás nakonec odmítlo. Nedělá mi to starosti, jen je to trochu škoda. Vidíte, jaké mají důvody, my ale máme dost dobré šasi, takže jsou mírně zděšeni. Ať už to je jakkoliv, vezmeme teď to, co je, a pak se zaměříme na rok 2016," pokračuje pilot Red Bullu.
Situace kolem jejich motoru by podle něj měla být jasná do konce týdne: "Myslím, že kolem Abú Zabí by měla přijít zpráva ohledně posledního závodu roku. Nic neslibuji, ale snad budeme moci příští týden něco potvrdit," dodává Ricciardo.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.