Sebastian Vettel věří, že by Ferrari mohlo mít v posledních dvou závodech na vítězství a předvést výkon, který by kontrastoval s jejich výpadkem v Mexiku. Náskok svého hlavního soupeře se jím letos postupně daří stahovat.
Před dvěma týdny se do cíle nedostal ani jeden z rudých vozů: "Mexiko bylo zřejmě nejhorší závod, který jsme letos absolvovali. Zažili jsme ale hodně dobrých závodů a v této sezóně jsme postupně stahovali náskok," uvedl Vettel.
"Rychlost v neděli byla velmi slibná, ale zřejmě jsme nebyli v té správné pozici. Slibujeme, že v příštích dvou závodech do toho dáme vše. Cílem je být co nejblíže a ideálně vpředu," pokračuje Němec, který má na svém kontě čtyři mistrovské tituly v F1.
Podle něj náskok Mercedesu postupně stahují, ale porazit ho bude v Brazílii a v Abú Zabí přesto velmi těžké: "Zbývají dva závody a potenciálně dvě vítězství, takže ta jsou naším cílem, byť to nebude snadné."
"Tým po celou sezónu odvádí ve stahování náskoku neuvěřitelnou práci. Před osmi či devíti měsíci se naše ztráta pohybovala kolem 1,3 nebo 1,4 sekundy. Nyní je poloviční nebo ještě menší, děláme tedy ty správné věci," dodává pilot Ferrari, jež je v šampionátu konstruktérů na druhém místě za Mercedesem, na který ztrácí 243 bodů.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.