Daniel Ricciardo bude tím, kdo v Brazílii dostane vylepšenou pohonnou jednotku Renaultu, na níž ve Viry vyčerpali 11 z 12 vývojových žetonů.
Renault sice připravil vylepšený motor již před Austinem, poprvé si jej na dráze vyzkouší ale až Daniel Ricciardo v Brazílii. Provozní ředitel francouzského výrobce Rémi Taffin tehdy prozradil, že by vůz měl být s novým motorem "přibližně o dvě desetiny" na kolo rychlejší, ale jeho první ostrý test odsunuli kvůli dodatečné práci na spolehlivosti. Red Bull také zvažoval, zda by rychlejší časy na kolo dostatečně kompenzovali ztrátu míst na startu.
Jelikož letošní pravidla umožňují využití jen 4 pohonných jednotek na sezónu a Ricciardo sáhl už na sedm, nevyhne se v neděli trestu v podobě odsunu o 10 míst na startovním roštu za nasazení osmého, vylepšeného motoru, s nímž by měl vyrazit již do prvního pátečního tréninku.
Pokud bude Red Bull s jeho výkonem spokojený, možná se ho v sobotu rozhodne nasadit také Daniilovi Kvjatovi. Pokrok je podle Taffina zaručen: "Těšíme se do Brazílie, kde věříme, že dokážeme s naší novou pohonnou jednotkou dosáhnout dalšího pokroku."
Renault se ve vývoji zaměřil především na motor s vnitřním spalováním (ICE) a úpravy doznalo i turbo, výkon se má tak zvednout o 40 koní. Toro Rosso ale již dříve uvedlo, že novou pohonnou jednotku nepoužije. Dělá si zálusk na šesté místo Lotusu, který má před ním dva závody před koncem náskok jen 6 bodů, a příští rok zřejmě stejně přejde na motory Ferrari. To mu bude ale poskytovat pouze rok staré specifikace.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.