Podle Daniela Ricciarda vezme Red Bull jakýkoliv motor, který mu bude nabídnut. Týmu už totiž dochází čas a už by potřeboval znát dodavatele pohonných jednotek pro sezonu 2016.
Dietrich Mateschitz zkraje tohoto týdne prodloužil lhůtu pro nalezení dodavatele pohonných jednotek - nově mají týmy čas do GP ve Spojených Arabských Emirátech. Red Bull se sice v létě rozešel s Renaultem, ale zdá se, že došlo k obnovení rozhovorů po nenalezení společné cesty s Ferrari a Mercedesem.
Námluvy s Hondou zablokoval Ron Dennis z McLarenu. Christian Horner poté v Mexiku reagoval v tom smyslu, že Honda by moc ráda dodávala motory dalšímu týmu. "Myslím, že vezmeme to, co se k nám dostane, protože chceme závodit."
"Jediná věc, která by nás dokázala zastavit v závodění, je, že by nám motor nedal nikdo. Zatím stále nevíme, jaký motor budeme mít. Ale pocit je takový, že chceme zůstat. Čím déle to bude trvat, tím to pak bude těžší. Máme ale stále větší důvěru v to, že zůstaneme," prozrazuje pozitivní náladu Australan.
"Věřím v to, že budeme závodit, protože to každý chce. Jen nevíme, s čím pojedeme." Red Bull se po čtyřech titulech v řadě hodně propadl, jenže podle Daniela Ricciarda chuť týmu po dalších výhrách nezmizela: "Stanete se závislým na vítězstvích a když je nemáte, tak nejste šťastní."
"Všichni mechanici jsou hodně soutěživí, pořád trénují. Skoro každou noc běhají kolem trati, takže to mají v sobě. Je to dobrá skupina lidí, s hodně velkou kuráží. Vždy chcete být nejlepší. Někteří to vnímají, jako že jsme rozmazlení, protože když nevyhráváme, tak si stěžujeme. Já si ale nemyslím, že je to výmluva, prostě jen neradi prohráváme."
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.