Týmy budou bez sebe kvůli dalším úpravám, kterými před letošním závodem prošel brazilský okruh nacházející se nedaleko Sao Paula.
Veškeré práce budou na okruhu dokončeny až příští rok, již příští víkend se ale týmy mohou těšit na nové boxy a paddock. Ecclestone tam zavítal na návštěvu již tento týden, aby se podíval, jakými změnami prošly budovy.
"Týmy budou bez sebe nadšením z nových zařízení tady. V minulosti to bylo s kritikou týmů na adresu infrastruktury tady smutné, na jiných tratích to bylo horší. Oceňuji úsilí," uvedl Ecclestone.
Starosta Sao Paula Fernando Haddad dodává: "Myslím, že jsme našli to nejlepší řešení. Jsem více než spokojený s výsledky, které jsme dosáhli. Vše jde podle plánu, který jsme probrali s technickými týmy. Nový komplex boxové uličky bude hotový v roce 2016."
Podle Ecclestona to je správná cesta k tomu, aby si v Brazílii zajistili dlouhodobou budoucnost v F1: "Vždy jsem se cítil jako Brazilec. Byl jsem tady zhruba čtyřicetkrát. Myslím, že jsme na nic nezapomněli. Bude to pokračovat. A teď si myslím, že to přitáhne větší zájem lidí."
"Akorát potřebujeme, aby Globo [brazilská televizní společnost] byla trochu nadšenější. Musí to tak být. Mexičani jsou svým způsobem takoví jako Brazilci. Globo se musí za věci trochu postavit. Navíc si myslím, že musíme předvést lepší show. Potřebujeme, aby spolu závodili alespoň dva kluci. U McLarenu jsme kdysi měli dva kluky, kteří spolu závodili," připomíná Ecclestone.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.