Nová specifikace pohonné jednotky Renaultu podle jezdce Daniela Ricciarda nenabízí takový výkon, aby se Red Bullu vyplatilo ji nasadit i přes penalizaci na startovním roštu.
Renault na vylepšení své pohonné jednotky před závodem ve Spojených státech využil 11 z 12 žetonů, které mu zbývaly. Podle Ricciarda ale nedošlo k velkému zvýšení výkonu, proto jej Red Bull zřejmě nevyužije.
"Máme ji k dispozici, pokud bychom ji chtěli využít - to by ale znamenalo penalizaci. Musíme proto poznat, jestli by to za to stálo. Z toho, co vím, tak [přínos] není obrovský, takže její nasazení za to zřejmě nestojí," hodnotí Ricciardo výkonnost nové specifikace.
Renaultu se tedy náskok Ferrari stáhnout nepodařilo. Ztrátu pozic by s ní nedokázali dohnat: "Myslím, že ztrácíme tolik, že bychom nezískali dostatečné množství času, abychom to dohnali. Teď to vypadá spíše tak, že ji nenasadíme. Ale třeba dneska mi řeknou něco jiného a najdou velké množství koní."
Red Bull je stále bez motoru pro příští sezónu, ale australský pilot zůstává optimistou: "Moc se toho nezměnilo. Stále jsme zatím opravdu nic nepotvrdili, ale z naší strany věřím, že budeme závodit a zůstaneme v F1. A doufáme, že budeme konkurenceschopní, to vzbuzuje větší obavy."
"Věřím, že budeme na roštu, ale znepokojení působí to, zda budeme rychlí. Já věřím, že ano. Tento rok jsme získali pár pódií, což je hezké. Ale chceme být opět konkurenceschopní, a to je stejně důležité, jako stát na roštu," dodává Ricciardo.
Toro Rosso již dříve uvedlo, že nasazovat nový motor kvůli penalizaci v posledních čtyřech závodech sezóny vůbec nehodlá.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.