O budoucnosti nadějného německého mladíka v souvislosti s F1 se diskutuje už delší dobu a dokonce byl zmiňován v souvislosti s týmem Manor, kam ho chtěl Mercedes poslat na zkušenou, aby si vydobyl ostruhy pilota Grand Prix.
Nejdřív ale bude čas na oslavy a možná dvojnásobné, protože německého pilota s mauretánskými kořeny čekají 18. října jedenadvacáté narozeniny. Může si k nim dát velice příjemný dárek v podobě nejmladšího šampiona v historii série DTM, v níž závodí na voze Mercedes C-Coupé v barvách týmu HWA AG. Poslední, devátý závod na Hockenheimringu se jede ve dnech 17. a 18. října a Pascal má na druhého Edoarda Mortaru náskok 37 bodů, který se zdá být velice komfortní.
Pokud by se podařilo Wehrleinovi uspět v hledání závodní sedačky v F1, zcela určitě by to znamenalo loučení s DTM. "Na jedné straně by to byla škoda, protože zvlášť v letošním roce spolupráce s týmem fungovala výborně - a byla i úspěšná. Na druhou stranu chci závodit v F1 a udělám pro to vše, co bude v mých silách," sdělil mladík agentuře DPA.
Druhým důležitým bodem následujících dnů bude pro Wehrleina setkání s Toto Wolfem, šéfem Mercedesu, k němuž dojde po zmíněném závodě na Hockenheimringu. "Máme diskutovat o možnostech, které se mi nabízejí a také co bude pro mou další kariéru nejlepší. Nelze ani vyloučit, že se příští rok ještě objevím v DTM, to záleží na vývoji situace," říká Wehrlein.
Rodák z německého Sigmaringenu patří do programu mladých pilotů Mercedesu a je už veden jako rezervní pilot F1, vůz této kategorie už si vyzkoušel při testech, ať to byl Mercedes nebo Force India. V loňské sezóně závodil rovněž v DTM, kde mu patřila osmá příčka.
Druhý den testů Formule 1 před novou sezonou je tu. Ten by mohl odhalit více z výkonnosti různých týmů, protože první den byl spíše instalační a prověřovala se technika. Nyní by se jezdci do toho mohli pořádně opřít a hledat limity vozu.
Formule 1 se po zimní pauze opět vrací zpět na závodní dráhu. Dva týdny před úvodním závodem sezóny v Austrálii se odjel první den předsezónních testů v Bahrajnu. Nejrychlejší byl Norris.
Před rokem Lewis Hamilton šokoval motorsportový svět oznámením přestupu do Ferrari. Po nějaké době si fanoušci začínají zvykat na jeho nové působiště a brzy jej uvidí v akci. I když už žije v Itálii, kde si rád dopřeje místní speciality, přiznává, že si musí dávat pozor na svou oblíbenou pizzu, aby se vešel do závodní sedačky.
Mladý Ital Kimi Antonelli zažívá svůj debut na oficiálních předsezónních testech F1. V Bahrajnu sdílí vůz Mercedesu W16 s Georgem Russellem a během tří dnů si poprvé vyzkouší intenzitu přípravy na novou sezónu.
Liam Lawson se stal prvním, kdo z týmu vyzkoušel nový monopost Red Bull RB21 při zahájení předsezónních testů v Bahrajnu. Dopolední část testovacího dne patřila právě jemu, než vůz odpoledne převzal úřadující šampion Max Verstappen.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.