Po oznámení, že doposud nejslabší tým startovního pole bude od příštího roku pohánět motor Mercedes, posunul se tento "otloukánek" do zorného pole zájmu. Nahrává k tomu i následné partnerství s Williamsem, od nějž bude Manor odebírat některé komponenty.
Tato skutečnost by se mohla promítnout i do jezdeckého složení. V současné době totiž nemá Manor smluvně potvrzeného žádného pilota. Platí to i pro Willa Stevense, který se nicméně přes stále klesající volný počet míst v jednotlivých týmech necítí ohrožen a je přesvědčen, že ho v týmu uvidíme i v sezóně 2016.
"Koneckonců, volných míst ve startovním poli je stále méně, takže piloti, kteří se chtějí dostat do F1 brzy začnou kroužil kolem, nelze zapomenout ani na ty, kterým hrozí, že z F1 vypadnou, také oni budou chtít zůstat. Ale myslím, že moje pozice je dobrá, takže i kdyby šlo o dva, pět nebo deset pilotů usilujících o závodní sedačku, náš přístup se nemění," je si Stevens jist svou pozicí.
"Míříme správným směrem a já jsem rád, že jsem pro tým odvedl dobrou práci, proto se domnívám, by bylo přínosné spolupráci prodloužit. V současné době se zdá, že jsou poslední dvě volná místa, takže se dá předpokládat zvýšené úsilí ve snaze je získat. Je samozřejmě rozdíl, pokud jste v hledáčku týmu nebo jste s ním spojen. Pochopitelně existuje mnoho dalších závodních kategorií, ale v tuto chvíli se neobávám, že bych příští rok v F1 nepůsobil," dodává Stevens.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.