Po oznámení, že doposud nejslabší tým startovního pole bude od příštího roku pohánět motor Mercedes, posunul se tento "otloukánek" do zorného pole zájmu. Nahrává k tomu i následné partnerství s Williamsem, od nějž bude Manor odebírat některé komponenty.
Tato skutečnost by se mohla promítnout i do jezdeckého složení. V současné době totiž nemá Manor smluvně potvrzeného žádného pilota. Platí to i pro Willa Stevense, který se nicméně přes stále klesající volný počet míst v jednotlivých týmech necítí ohrožen a je přesvědčen, že ho v týmu uvidíme i v sezóně 2016.
"Koneckonců, volných míst ve startovním poli je stále méně, takže piloti, kteří se chtějí dostat do F1 brzy začnou kroužil kolem, nelze zapomenout ani na ty, kterým hrozí, že z F1 vypadnou, také oni budou chtít zůstat. Ale myslím, že moje pozice je dobrá, takže i kdyby šlo o dva, pět nebo deset pilotů usilujících o závodní sedačku, náš přístup se nemění," je si Stevens jist svou pozicí.
"Míříme správným směrem a já jsem rád, že jsem pro tým odvedl dobrou práci, proto se domnívám, by bylo přínosné spolupráci prodloužit. V současné době se zdá, že jsou poslední dvě volná místa, takže se dá předpokládat zvýšené úsilí ve snaze je získat. Je samozřejmě rozdíl, pokud jste v hledáčku týmu nebo jste s ním spojen. Pochopitelně existuje mnoho dalších závodních kategorií, ale v tuto chvíli se neobávám, že bych příští rok v F1 nepůsobil," dodává Stevens.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.