Daniel Ricciardo si ze sebevědomých prohlášení Williamsu nic nedělá. Jeho Red Bull podle něj bude mít na to, aby v Suzuce britskou stáj porazili.
Šéf výkonnosti Williamsu Rob Smedley v Suzuce uvedl, že by jim měl okruh vyhovovat a že by se Red Bullu měli bodově opět vzdálit. Ricciardo to ale tak jednoznačně nevidí - spíše naopak.
"Myslím, že můžeme získávat v zatáčkách, když se podíváme na Williams. Očekávám, že to, co získáme v zatáčkách, dostanou zpět na rovinkách. S Williamsy budeme bojovat a pokud to všechno dobře půjde, měli bychom být před nimi - a snad ne příliš pozadu za Mercedesem a Ferrari," popisuje australský pilot Red Bullu.
Co vše se podle něj na voze RB11 zlepšilo? "Zkrátka to celé funguje dohromady lépe. Na začátku roku se objevovaly známky, že by auto mohlo být dobré, jen nebylo konzistentní. V některých zatáčkách vám přišlo, že sedí, jinde se chovalo zvláštně. Nyní je auto předvídatelnější, stabilnější při brzdění," pochvaluje si Ricciardo.
Pokud jde o budoucnost svého týmu, hrozba odchodu Red Bullu z F1 ho neznepokojuje: "Momentálně nemám obavy, spíše jsem zvědavý, co se přihodí. Samozřejmě, že čím dříve dostaneme [od Ferrari] odpověď, tím lépe. Ale stále ještě nejsme v listopadu nebo v prosinci. Až se dostanete do této části roku, pak se musíte rozhodnout."
"Věřím, že dostaneme to, za čím se honíme. Pokud se to bude letos dále bez výsledku protahovat, budu kolem toho dělat povyk. Nemyslím si však, že se to dostane do takového stavu," dodává Ricciardo, jenž spoléhá na to, že Christian Horner s Helmutem Markem vše včas vyřeší.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.