Daniel Ricciardo si ze sebevědomých prohlášení Williamsu nic nedělá. Jeho Red Bull podle něj bude mít na to, aby v Suzuce britskou stáj porazili.
Šéf výkonnosti Williamsu Rob Smedley v Suzuce uvedl, že by jim měl okruh vyhovovat a že by se Red Bullu měli bodově opět vzdálit. Ricciardo to ale tak jednoznačně nevidí - spíše naopak.
"Myslím, že můžeme získávat v zatáčkách, když se podíváme na Williams. Očekávám, že to, co získáme v zatáčkách, dostanou zpět na rovinkách. S Williamsy budeme bojovat a pokud to všechno dobře půjde, měli bychom být před nimi - a snad ne příliš pozadu za Mercedesem a Ferrari," popisuje australský pilot Red Bullu.
Co vše se podle něj na voze RB11 zlepšilo? "Zkrátka to celé funguje dohromady lépe. Na začátku roku se objevovaly známky, že by auto mohlo být dobré, jen nebylo konzistentní. V některých zatáčkách vám přišlo, že sedí, jinde se chovalo zvláštně. Nyní je auto předvídatelnější, stabilnější při brzdění," pochvaluje si Ricciardo.
Pokud jde o budoucnost svého týmu, hrozba odchodu Red Bullu z F1 ho neznepokojuje: "Momentálně nemám obavy, spíše jsem zvědavý, co se přihodí. Samozřejmě, že čím dříve dostaneme [od Ferrari] odpověď, tím lépe. Ale stále ještě nejsme v listopadu nebo v prosinci. Až se dostanete do této části roku, pak se musíte rozhodnout."
"Věřím, že dostaneme to, za čím se honíme. Pokud se to bude letos dále bez výsledku protahovat, budu kolem toho dělat povyk. Nemyslím si však, že se to dostane do takového stavu," dodává Ricciardo, jenž spoléhá na to, že Christian Horner s Helmutem Markem vše včas vyřeší.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.