Daniel Ricciardo se nestará o to, jaké motory budou v příští sezóně pohánět Red Bully. Podmínkou však je, aby představovaly pro tým pokrok ve výkonnosti.
Red Bull po sezóně ukončí své partnerství s Renaultem a příští rok by měl přesedlat na motory Ferrari poté, co neuspěl u Mercedesu, který byl prioritní volbou. Ricciardo před tréninky v Singapuru uvedl, že uvítá cokoliv, co jeho tým zrychlí.
Mercedes či Ferrari? Blíže k pódiu"Mou volbou je cokoliv, co je nejrychlejší. Momentálně se to se značkou nemění. Lidé říkají Mercedes či Ferrari - co to bude? Cokoliv nám dá lepší šanci na vítězství je to, co chci. Uvidíme, co se přihodí. Jak už jsem řekl, moc se tím nezmění. Pokud nám to poskytne větší šanci na vítězství, pak se v této chvíli opravdu nezajímám o to, kdo to bude," uvádí Ricciardo.
"Rozhovory probíhají tak dlouho a my letos očividně prožíváme hodně náročný rok - ne jen já jakožto pilot, ale celý tým. Chceme něco, co nám pomůže se častěji dostávat na pódium a co nám dá to, co si jako skupina zasloužíme," přeje si australský pilot, který je v šampionátu na osmém místě za svým týmovým kolegou Daniilem Kvjatem.
"S jiným motorem bychom v některých závodech na Mercedes měli"Věří, že lepší motor pomůže zvrátit osud jeho týmu po letošní neúspěšné sezóně s Renaultem: "Jsem si jistý, že budeme blíže. Některé závody jsme byli Mercedesu blíže. Dostatečně blízko na to abychom si mysleli, že s jiným motorem bychom na ně měli.
V jiných závodech měli na čele náskok 1,5 sekundy. Těžko říci, jestli by nám motor dal tolik. Otazník se vždy vznáší nad tím, co dalšího vám přináší vyšší výkon. Můžete využívat více rekuperace? Uvidíme. Čas nám to prozradí. V dubnu příštího roku to poznáme v reálu. Ať už budeme mít cokoliv, uvidíme, jestli to funguje."
Upřímné hodnocení RenaultuNa závěr se dotýká smlouvy s Renaultem: "Samozřejmě budu co nejupřímnější. Letos jsme očekávali, že na tom budeme lépe - nejen s výkonností, ale také se spolehlivostí. Tento rok byl náročnější, než jsme doufali. Když se v roce 2016 posuneme dopředu, tak znovu doufáme, že se nebudeme trápit tolik, co v letošním roce."
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.