Do formule 1 vstoupil v posledním závodě loňské sezóny a při svém debutu si připsal sedmnácté místo. Letos prožívá první kompletní sezónu, i když má na svém kontě o dva starty méně. Will Stevens by v nejprestižnější kategorii motoristického sportu rád setrval.
Smlouvu pro celý letošní rok, na rozdíl od kolegy Roberta Merhiho, podepsal Stevens v únoru. V posledních závodech ho mladý Španěl začal porážet, přesto Will doufá, že i nadále bude u Manoru pokračovat. Za otázku, zda usiluje o nový kontrakt čtyřiadvacetiletý Brit opáčil: "Už jsem se do toho pustil."
Stevens kromě líčení svých snah také zhodnotil své dosavadní působení v F1. "Mám s týmem dobrý vztah a pro příští rok bychom se určitě dostali výš. Jako pilot chci pochopitelně mít co nejlepší startovní pozici, a kdo ví, co se příští sezónu stane? Po celou dobu svého působení u Manoru jsem chtěl dokázat, že jsem byl na formuli 1 připraven. Dle mého názoru jsem dostatečně rychlý, dosahujeme na naše možnosti solidních výsledků, takže doufám, že zlepšení není utopií. V této chvíli netuším, kde získám smlouvu, jako pilot bych chtěl mít v této oblasti co nejdříve jistotu. Proto vyvíjím v zákulisí jisté snahy a doufám, že už brzy budu vědět co a jak."
Stevens je přesvědčen, že doposud bezkonkurenčně nejhorší tým startovního pole bude příští rok důstojnějším soupeřem. "Moc dobře znám ony tréninkové procesy, kdy se snažíte udělat správnou volbu a dosáhnout co nejlepšího výsledku. Teď se týmu rýsuje s ohledem na sezónu 2016 zajímavá budoucnost - zbrusu nové auto a proto jsem si jist, že jeho vývoj bude úspěšný. Stejně jako lidé od Manoru cítí možný skok kupředu, tak i já vidím setrvání v tomto týmu jako správnou volbu, bylo by krásné být další rok součástí tohoto projektu, už jenom proto, že jsem si zde vybudoval dobré vztahy a tedy i dobrý předpoklad pro další ročník," dodává Will.
Je otázkou, kdo by z týmové dvojice Manoru vypadl v případě, že by se realizovalo spojení s Mercedesem, pak by nejspíš o jedno místo v týmu usiloval Pascal Wehrlein. Už jsme uváděli, že německá stáj má eminentní zájem, aby se dvacetiletý pilot zapojil do závodního procesu.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.