Bez ohledu na to, jak italský dodavatel pneumatik celou causu Grand Prix Belgie vysvětli a uzavře, stále roste počet názorů, že události ve Spa přišly v nejnevhodnější dobu, co se týče souboje mezi Pirelli a Michelinem o post jediného dodavatele pneumatik pro F1.
Sebastian Vettel se do Pirelli pustil s maximální vervou, odpovídající stupni jeho rozladění, Rosberg se pokoušel ve svém tradičním sloupku pro noviny Bild o smířlivý tón, i když připustil, že takový defekt je opravdu nepřijatelný: "Jsem přesvědčen, že Pirelli před Monzou vše zkontroluje a my absolvujeme bezpečný závod."
Paul Hembery, šéf Pirelli, už si postěžoval, že dodavatel pneumatik je ze strany inženýrů stále více tlačen do kouta (viz zde). "Jedna část pilotů si stěžuje na příliš měkké pneu, další zase, že jsou moc tvrdé. A vždy to odneseme my," ztrácí klid Hembery. Okomentoval rovněž Rosbergův návrh na instalaci kamer monitorujících stav zadních pneumatik a označil ho za "užitečný".
Paddockem F1 se nese stále silnější hlas, že díky těmto incidentům může být pozice Pirelli v rozhodovacím řízení ohledně zakázky na zásobování startovního pole F1 (2017) značně ohrožena. "Formule 1 si zaslouží ten nejlepší materiál, a to aktuální pneumatiky rozhodně nejsou," domnívá se expilot F1 David Coulthard. Přizvukuje mu i dopisovatel periodika Straits Times David Tremayne: "Další problémy by mohly vést Bernie Ecclestonea k rozhodnutí, aby zakázku pro tříleté období svěřil Michelinu."
Jeden z uznávaných odborníků, dopisovatel německého Auto Motor und Sport Michael Schmidt, uvedl: "Pro Pirelli přišla tato událost v nejméně vhodnou dobu. Michelin totiž na rozdíl od Italů deklaruje větší životnost pneumatik a defekty pneumatik ve Spa jim poskytly v jejich argumentaci účinnou munici."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.