Souboj o dodavatele pneumatik pro sezóny 2017-2019 vesele hoří a do situace se svými výroky a názory vkládají i šéfové stájí. Zda jejich názor může něco zásadně ovlivnit, to je věc názoru, ale každopádně je média pečlivě zaznamenávají.
Jestliže Michelin hodlá v případě svého úspěchu provést několik změn, mezi něž patří i zvětšení původních kol na 18 palců, šéf Red Bullu Christian Horner považuje takový přístup za pochybný a stejně jak se staví k tvrzení francouzské automobilky, že touto inovací dokáže "vylepšit závodní show".
"Osmnáctipalcová kola a jedna zastávka v boxech? To žádné zlepšení nepřinese. Zastávám názor, že musíme udělat pravý opak - dvě až tři zastávky během závodu, rychlejší opotřebení pneumatik, možná zavést i větší výběr z daných směsí; takhle by to mělo vypadat a právě to nabízí Pirelli," tvrdí Horner.
"Domnívám se, že jsme s Pirelli odvedli dobrou práci, protože vstoupili do F1, když tato oblast neprožívala nejlepší časy. Věřím, že v roce 2017, s novými vozy, rychlejšími a vybavenými výrazně odlišnými pneumatikami naplníme velkou výzvu, která před námi stojí. A já věřím, že u toho budeme právě s Pirelli," připomíná Horner pětiletou spolupráci s italským dodavatelem pneumatik.
Nelze však pominout jednu maličkost, že Horner ve své vizi nějak vytěsnil z atraktivity závodů předjíždění a boje přímo na trati. Možná to je skryto v kontextu, ale spíš to vypadá, že vítá strategické bitvy v depu než se spolehnout na delší úseky na trati, kde by si piloti vybojovali pozice v soubojích kolo na kolo.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.