Šéf Red Bullu Christian Horner popírá spekulace o změně motorového partnera a potvrzuje, že svou smlouvu s Renaultem, která vyprší až po příští sezóně, chtějí dodržet.
"Máme smlouvu s Infiniti a s Renaultem do konce roku 2016. Cokoliv mimo tuto dohodu je čirou spekulací. Minulý týden to bylo Ferrari, pak Aston Martin. Příští týden to možná bude Honda nebo Lamborghini," popisuje Horner.
"Koluje spousta spekulací. My máme kontrakt, jsme s Infiniti odhodláni a máme s nimi velmi dobré partnerství. Cokoliv po roce 2016 je pouhou spekulací," zdůrazňuje šéf Red Bullu, který ale touží po přechodu na pohonné jednotky Mercedes, protože současná pravidla konkurenci stažení náskoku v dalších letech moc neumožňují.
To je však velmi nepravděpodobné jak po veřejné kritice, kterou letos Red Bull na adresu Renaultu předvedl, tak i kvůli špatným vztahům mezi majitelem Dietrichem Mateschitzem a vedením Mercedesu.
Mercedes o dodávkách Red BulluPodle jejich sportovního ředitele Tota Wolffa by muselo dojít k velkým politickým změnám: "Je třeba zvážit mnoho věcí. Co když se Renault rozhodne pro svůj vlastní tým a některý odkoupí? Bude i nadále dodávat Toro Rosso a Red Bullu?"
"Kdo jim bude dodávat [motory], aby ve sportu zůstali? Co to znamená pro nás? Doposud byli [Red Bull] pro nás nepřítelem. Možná budeme mít nového nepřítele.
Co to znamená v širších souvislostech politiky a rovnováhy věcí? Nevedeme žádná jednání, nic neprobíhá, nic nezačalo. Musíte ale zvážit všechny možnosti," dodává Wolff.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.