Šéf Red Bullu Christian Horner popírá spekulace o změně motorového partnera a potvrzuje, že svou smlouvu s Renaultem, která vyprší až po příští sezóně, chtějí dodržet.
"Máme smlouvu s Infiniti a s Renaultem do konce roku 2016. Cokoliv mimo tuto dohodu je čirou spekulací. Minulý týden to bylo Ferrari, pak Aston Martin. Příští týden to možná bude Honda nebo Lamborghini," popisuje Horner.
"Koluje spousta spekulací. My máme kontrakt, jsme s Infiniti odhodláni a máme s nimi velmi dobré partnerství. Cokoliv po roce 2016 je pouhou spekulací," zdůrazňuje šéf Red Bullu, který ale touží po přechodu na pohonné jednotky Mercedes, protože současná pravidla konkurenci stažení náskoku v dalších letech moc neumožňují.
To je však velmi nepravděpodobné jak po veřejné kritice, kterou letos Red Bull na adresu Renaultu předvedl, tak i kvůli špatným vztahům mezi majitelem Dietrichem Mateschitzem a vedením Mercedesu.
Mercedes o dodávkách Red BulluPodle jejich sportovního ředitele Tota Wolffa by muselo dojít k velkým politickým změnám: "Je třeba zvážit mnoho věcí. Co když se Renault rozhodne pro svůj vlastní tým a některý odkoupí? Bude i nadále dodávat Toro Rosso a Red Bullu?"
"Kdo jim bude dodávat [motory], aby ve sportu zůstali? Co to znamená pro nás? Doposud byli [Red Bull] pro nás nepřítelem. Možná budeme mít nového nepřítele.
Co to znamená v širších souvislostech politiky a rovnováhy věcí? Nevedeme žádná jednání, nic neprobíhá, nic nezačalo. Musíte ale zvážit všechny možnosti," dodává Wolff.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.