Šéf Red Bullu Christian Horner popírá spekulace o změně motorového partnera a potvrzuje, že svou smlouvu s Renaultem, která vyprší až po příští sezóně, chtějí dodržet.
"Máme smlouvu s Infiniti a s Renaultem do konce roku 2016. Cokoliv mimo tuto dohodu je čirou spekulací. Minulý týden to bylo Ferrari, pak Aston Martin. Příští týden to možná bude Honda nebo Lamborghini," popisuje Horner.
"Koluje spousta spekulací. My máme kontrakt, jsme s Infiniti odhodláni a máme s nimi velmi dobré partnerství. Cokoliv po roce 2016 je pouhou spekulací," zdůrazňuje šéf Red Bullu, který ale touží po přechodu na pohonné jednotky Mercedes, protože současná pravidla konkurenci stažení náskoku v dalších letech moc neumožňují.
To je však velmi nepravděpodobné jak po veřejné kritice, kterou letos Red Bull na adresu Renaultu předvedl, tak i kvůli špatným vztahům mezi majitelem Dietrichem Mateschitzem a vedením Mercedesu.
Mercedes o dodávkách Red BulluPodle jejich sportovního ředitele Tota Wolffa by muselo dojít k velkým politickým změnám: "Je třeba zvážit mnoho věcí. Co když se Renault rozhodne pro svůj vlastní tým a některý odkoupí? Bude i nadále dodávat Toro Rosso a Red Bullu?"
"Kdo jim bude dodávat [motory], aby ve sportu zůstali? Co to znamená pro nás? Doposud byli [Red Bull] pro nás nepřítelem. Možná budeme mít nového nepřítele.
Co to znamená v širších souvislostech politiky a rovnováhy věcí? Nevedeme žádná jednání, nic neprobíhá, nic nezačalo. Musíte ale zvážit všechny možnosti," dodává Wolff.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.